Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #127278:
pri planovani musis mysliet hlavne na trvalu udrzatelnost... rozsirovanie ciest do centra nou nie je.... jedine trvale udrzatelne riesenie co sa tyka cestnej dopravy je budovanie obchvatov a tymto sposobom vytlacanie dopravy mimo centra (tak ako sa to podarilo D1/D2)....

za tie financie by som radsej upravil trat na vyssiu rychlost, zredukoval zastavky a vybavil naozajstnou preferenciou 🙂
Reply on: Ámos #127285:
Samozrejme, nezarataval som do toho krizovatky, tam je viac moznosti kde by sa mohli zapustit pod zem.
Reply on: 810zssk #127283:
tiez by to malo zmysel na Molecke este, ale inak je to blbost.
Reply on: kecho #127282:
"Dopravný podnik vraj takto chcel pre ľudí zabezpečiť možnosť priameho napojenia na systém rakúskej železnice." - to su dementi! Ved napojit na vlaky sa to da aj bez toho aby ten spoj koncil vo Wolfe..
Reply on: Ámos #127279:
Ziaden. Osobne som zastancom zakopania elektricky v centre, tam by to zysel mat mohlo..
To už ich nechcete vidieť či čo ❓ 😃
Veď vieš, že boli 26. a 27.04.2008 toto bolo nakrútene v nedeľu 27.04.08 pri nebezpečnom predstavení #18ky
A ja som tie všetky videa chcel dať do Windows Movie Mackeru a nešli až keď som ich dal na youtube a stiahol si z tadiaľ ale to som zistil až teraz ?
Reply on: luky133 #127278:
A to by malo aky zmysel na periferii mat elektricku podzemou a v centre na povrchu??!
Pekný foto update. To mi pripomenulo moj nápad, ktorý sa nikdy nezrealizuje a je to len výplod fantázie, že by sa dala električka podzem od Botanickej záhrady až po konečnú v Dúbravke, čím by sa zvýšila rýchlosť a v budúcnosti by sa mohli na bývalom mieste nadzemnej trati postaviť ďalšie pruhy pre IAD ak by to bolo treba alebo napr. cyklo-chodník či ešte lepšie BUS-pruh, ale zase by ho tam netrebalo v celej dĺžke, ale len od Molecovej po Botanickú záhradu. A potom v Dúbravke. ?
Reply on: pepke #127276:
Aj keď chodí prázdna stále je viac zisková ako iná linka lebo ju prepláca VW. Jediné na čo DPB kvôli tomu dopláca je oslabenie kapacity inde.
Reply on: 21Tr #127274:
s linkou 92 by sa toho dalo spraviť veľa - presmerovať cez DNV, upraviť trasu...veď poobedňajšie spoje chodia k VW prakticky prázdne - ale tú linku platí VW, a s tým sa nedá robiť nič...
Reply on: Solider #127272:
Asi áno, teda určite tam bola autobusová stanica, ale podla mňa sa volala Bratislava, Autobusová stanica ? ale ja nie som pamätník. ?
Reply on: MatejBA #127268:
Ja čo som videl občas niektorý spoj z tých Volkáčskych trojíc, tak prvý šiel obsadený normálne, ale druhý a tretí dokopy viezli toľko ľudí, že to by aj Sprinter zobral. Nebolo by lepšie namiesto tých dvoch zbytočných spojov 92 vypraviť radšej jeden spoj 25, ktorý stojí na Patrónke kde sa dá prestúpiť na 83 a 92 do Petržalky,Krížna - 68, ASMN -78 a 88?!
Reply on: Solider #127272:
Je to dosť možné.. Aj keď podľa názvu by som to skôr tipol na letisko ?
Reply on: Mike #127262:
Hej, to viem. Ale aj autobusová "stanica", ktorá tam kedysi dávno bola, sa volala Avion, nie?
Reply on: Mar.z.y #127269:
Dnes boli dni Bratislavy?
Reply on: 21Tr #127267:
linka 92 (resp. jej časť) je spolufinancovaná Volkswagenom, myslím si preto, že určite to majú ohľadne vyťaženosti zmapované.
(4 spoje boli určite potrebné minimalne pred 1.7.08 (8500 zamestnancov celkom na 2resp.,3 zmeny na A/S,T/C). Zmena začínala o 14tej, takže presne tam bol čas na to, aby tá masa bratisl. zamestnancov stihla prejsť od brany do haly a prezliecť sa.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.