Z dpb.sk:
"Od 8. apríla 2009 je možnosť si zakúpiť cestovné lístky na medzinárodnú dopravu Bratislava - Wolfsthal - Hainburg aj v predajniach cestovných lístkov pod Novým mostom, v podchode na Hodžovom námestí a na Hlavnej stanici" ? Takze horsa vyuzit tuto skvelu moznost kupovat si listky za rovnaku cenu na stanici, ked si ich mozeme kupit aj v buse a pod mostom ?
"Od 8. apríla 2009 je možnosť si zakúpiť cestovné lístky na medzinárodnú dopravu Bratislava - Wolfsthal - Hainburg aj v predajniach cestovných lístkov pod Novým mostom, v podchode na Hodžovom námestí a na Hlavnej stanici" ? Takze horsa vyuzit tuto skvelu moznost kupovat si listky za rovnaku cenu na stanici, ked si ich mozeme kupit aj v buse a pod mostom ?
Nie, ze by to bolo podstatne, len to bolo divne
21Tr
Náhradná doprava za električky :
- bus-linka X13 (kapacita 50ľudí) za tram-linku 13 (kapacita 170 ľudí)
- za električky smerujúce do západných častí mesta sa odporúča používať linky 61,74,201 a 210.
Preto sa pýtam na čo je dobré vedenie štyroch električkových liniek na Hlavnú stanicu keď náhradná doprava postačuje v rozsahu autobusových a trolejbusových liniek bez posilnenia (aspoň čo sa týka dní prac. pokoja). Uznávam, že cez pracovné dni by to kolabovalo, čiže určite by som ponechal linku 13 a linku 2. Navyše mesto nemá už ani dostatok električiek, takže je načase sa zamyslieť nad efektívnejším vedením električkových liniek aké je v súčasnosti.