Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Frenky> #12556 > povedal by som ze hlavne Mraz, sak jak vtedy v DTV kecal, ze byty treba stavat. Viac bytov=> viac obyv => napchanejsie 21tky! Tu sa mysli len na bubaky!!! Ja by som najprv obratisko staval. Ja chcem obratiskooooo! DNV chce obratiskooo! 🙂 🙂 🙂 😉 😉 😉
#12563
Turbo-ta brúska je vhodná na odstraňovanie vlnkovytosti trate,nikto mi nenahovorí že cez 40 rokov to stačilo a teraz je to nanič.Ináč som počul že boly snahy s vedenia údržby tratí tento voz predať do Liberca kde bol oňho velký záujem.Ináč po tak dlhej dobe státia by potreboval večšiu opravu(vyčistiť,nastavyť a premazať kontroléry a zmerať izolačný stav motorov),ináč bol voz pred odstavením plne funkčný,mal iba malú závadu na vzduchovom systéme ovládania brúsnych kameňov(zlé tesnenie)kamene by mali byť nejaké aj v UDJD ale niesom si celkom istý.
hmm najprv by mohli postavit tunel z mlynskej na polianky (alebo kde ma koncit). Omnoho kratsi a nejako sa k nemu nemaju.

...vlastne si staci spomenut, ako dlho sa stavala D62.
tr3mp:
hej máš pravdu nultý okruh je to čo si spomínal, ale to bude za vééééééééľmi dlhú dobu
ale aj ten nultý okruh si nevie predstaviť inak ako tunelovým riešením
Keby najprv vybudovali tunel od krematória po Raču aj to by dosť pomohlo, lebo 0-tý okruh to je hudba sfér. Však jeden poondiaty most cez Dunaj nevedia postaviť, no hádam sa to už konečne rozbehne.
Ked som bol na mítingu s Ďurkovským tak sa tam dosť "zastrájal" že chce zmeniť komunikáciu a informovanosť občanov o veciach ktoré sa v meste plánujú a realizujú. Ako ideálne riešenie vidím web, kam by to na stránku mesta mohli pekne všetko nasúkať a 100% informovanosť je zabezpečená. Lebo tá trapná kancelária "SERVIS PRE OBČANA" to je len bohapustý alibistický podfuck, ako luďom viať argument o (ne)informovanosti. 1x som tam bol (ale kto tam má v dnešnej dobe čas behať kedže sú tam páni v po. do 17:00, ut-štv 16:00, pia 15:00) ked som si chcel pozrieť severnú tangentu, ujko pri okienku nevedel nič, že si to mám pozrieť v papierovej šalátovej 100-200 stránkovej štúdii. Reku kde ju máte? Tam si ju jeden záujemca práve študuje, reku tak mi dajte druhé paré, no div že ma nezožral, že kolko by to bolo papiera to tlačiť. Takže ak by som si to chcel prečítať tak by som tam musel čakať na človeka ktorý si tam študoval ako mu pôjde cez obývačku jedna rúra k zváraku a cez kuchyňu druhá na Patrónku a potom by som tam musel byť do rána aby som tých 200 strán prelúskal. Nejaké skúsenosti z ekonomickej mám 🙂 🙂 🙂
Ale na net to nedajú, to by začalo do vecí veľa ľudí moc vidieť.
Takže počkáme si čo v tomto smere urobí Ďurkovský. Alebo že by sme na neho zatlačili? Teraz mám na mysli informovanosť ako takú, kto chce kde stavať akú ozrutu, ako doprava, ako doľava 🙂, atd.
riko: ty hovoris o vonkajsom polokruhu (Galvaniho - predlzena Bojnicka az do Krasnan a tunelom za Lamac, presne na krizovatku D2 Lamac a cestu do DNV0. Okrem toho ma byt este nulty okruh v trase dialnica do Rakuska - 6. most cez Dunaj - poza Slovnaft - poza P. Biskupice - poza letisko, Vajnory a Racu a odtial tunelom s vyustenim do medzi Z. Bystricou a Stupavou a dalej az k rakuskej hranici mostom cez Moravu do Rakuska ...
Ja si myslim, ze aj ked tu ludia stale nadavju na tambusy, ze su to co sa tyka cestujucich omnoho prijemnejsie busy ako stare ikarusy klbove (harmoniky), ktore su fakt zhnite, ako pise martin. ambusy su aspon novsie, aj ked maju menej miesta na sedenie, ale aspon sa priblizuju standradu zahranicnych mhd busov a maju aj nizsie podlahu ako stare ikarusy, takze je to prijemnejsie. A myslim, ze sa v nich aj castejsie kuri. ALe v starych ikarusoch som kurenie este nezazil. A bolo by to asi zbytocne, lebo to prefuka cez dvere aj tak...
#12571 Martin Fundárek
asi ešte nebol v lesoch nad Bratislavou, akými estakádami to tam chce viesť?
Asi pred rokom bol článok v Staromestských novinách, že má byť tunel (alt1/ 1 tunel cca 4 km, alt2/ 3-4 kratšie tunely za sebou) od Krematória s vyústením na Račianskej medzi vozovňou Krasňany a AB Kozmetikou, ďalej cez záhradkársku kolóniu na Bojnickú, Galvaniho až k Avionu na Mierovú - Seneckú
a ešte jeden tunel by sa hodil od Patrónky resp od polianok s vyústením pri zváračskom.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Prečítajte si toto:
http://www.pravda.sk/dennik/2003/01/13/bratislava/68/article.88927.html

Za pozornosť stojí hlavne predposledný odstavec. Budovať obchvat cez chránenú krajinnú oblasť formou estakády, to je nápad hodný desiatich rokov kriminálu.
Mimochodom, zaujíma pána Romana aj niečo iné, ako divadlá a lanovka na Hrad? Básni o doprave v regióne, ale keď sa objavili správy, že železnice chcú zrušiť obe zohorské lokálky, ani nepípol. Je to len druhý Moravčík.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

#12481> Číslo 13 používajú na transparentoch záložné vozidlá typu K2S (trolejbusy zasa 331).

#12491> Ak si videl výhybky, z ktorých sa parilo, možno, že to boli práve ite, ktoré pred chvíľou rozmrazili.

#12501> Zametacie autá na sneh môžeš vidieť na ktoromkoľvek letisku 🙂
#12509, #12516, #12517> So zrušením linky 13 bola linka 1 presmerovaná cez nám.SNP a Jesenského, resp. Štúrovu. Asi dva roky však chodila v smere do Dúbravky cez Tunel, pretože DP trvalo dva roky, kým dokázal opraviť pokazenú výhybku na Obchodnej:-(:-(
Turbo:
K otázce trolejbusům:
Jako fanda MHD bych si je do Prahy přál moc, ale když si položim ruku na srdce, tak stavba trolejbusů nevyřeší nic. Priorita města je stavba obchvatů, metra a stavba tramvají na Barrandov.

K otázce na autobusy:
To je výsměch všemu, co by Bratislava dala za nové autobusy? Jakékoliv vč. Karos B900, protože jakýkoliv nový autobus je lepší než celý vozový park DPB. Shnilý autobusy, kde provoz je na hranici zákona, možná už za hranicí zákona je katastrofa a DPB by měl brát i ojeté autobusy z Německa.

O Karosách jsme tu napsali moc, ale jestli ten problém chceš vyřešit? Budiš.

Ano i já Karosy B900 nepovažuju za vrchol techniky, ale oceňuji to, že Karosa dokázala z autobusu z roku 1981 vychytat autobus splňující evropské normy, ve kterém se cestujícímu cestuje dobře (líp než ve vašich 15 let starých shnilých Ikarusech). Za pár let se v EU vysokopodlažní městské autobusy ani vyrábět nebudou, tak proč by se Karosa měla hnát do vývoje nového vozu za cenu finančního vyčerpání (viz propouštění zaměstnanců v Ikarusu: snažili se být světový a vývoj I415,435,412 a 417 je dostal do velkých finančních problémů)

Kdybych to měl shrnout: Tak Karosa B900 je hodně muziky za málo peněz a v dnešní době představuje pro dopravce v ČR a SK alternativní a asi nejefektivnější obměnu vozového parku.

Považuju za výsměch, že Bratislava ohrnuje nos nad Karosami B900, když se denodenně přepravuje statisíce cestujcích ve vozech, který smrděj velkym průserem. Protože spoustu autobusů v DPB technickou má na černo.
Až bude Bartislava obnovovat vozový park pouze novými Ikarusy 415 a 435 a průměrné stáří autobůsů bude, jako v Praze 4,5 roku? Pak smeknu kloubouk, ale v současné době by byl do provozu v BRatislavě nejvhodnější Tank T72. 🙂
J #12526: Myslim, ze take veci sa uz stali. Ale bod pre Teba - naozaj som nadsadil, ale napriklad zlomene sedacky a diery v podlahe som v poslednom roku zazil.
Eliza #12546: 1) Aj pomenovanie problemu je krok k rieseniu, i ked len maly. 😞 2) Ako inac to mozeme _my_ riesit? Mnohi ludia odtialto sa v ramci svojich moznosti snazia tlacit na zodpovednych, aby sa to zlepsilo, ale o moc viac sa urobit neda. Jedine kandidovat za primatora, nechat sa zvolit a... 🙂 3) Ale pomoze.
Turbo: Hmm... moja rec.
#12536

Vladimir>
Eee vobec som nepochdil, zda sa ze to maju vsetci(ale najma MiU DNV) na haku!!!

😞
J:
Ale povedz mi naco by sa mal primator mesta zaoberat takymito blbostami. Na jeho funkciu je to prilis detailnost, on ma ine problemy. Tymito vecami sa musi zaoberat rezort prevadzky a techniky DPB a ak sa nehce (co s niekdey objektivnych dovod dokazem vzdialene pochopit) tak potom Magistrat. Ale LUNACEK to nikdy neschvali, on je tazky ANTITRAMVAJista, iba sniva o METRE a elektrickam kladie bremena kade chodi. A tym by sa Durkovsky mal zaoberat -> MAGISTRATOM. Vyhodit tam tych ludi, vsak uz dlhe roky preuzkazuju svoju inkompetenciu!!! Ale v jednej veci ma Durkovsky nastval, a to v tej, ze svchvalil most Koscika tak ako je. A to napriek tomu, ze aj ludia z Doprastavu povedali ze na nom mala byt elektricka. Ale asi sa nechal oblbnut LUNACKOM A KOVALCIKOM, ktori prostrednictvom uplne falosnych studii dokazali ze elektricka tam NEMOZE byt. Kreteni!!! 😞
J:
Ta bruska nie je na vhodna na odstranovanie vlnkovitosti. Ja to stara masina, je pomala, navyse neviem kolko brusnych kamenov na nu je. Ale viem jedno: tych kamenov bola plna skrina!! Ale debili ju vyvalili a ohadzovali sa s nimi ako male detska! Ale mas pravdu, naco mame brusku ked sa s nou nebrusi (je co). Vies, ale "nie su kluce", "niekto rozbil jedno okno", "nefunuguje" a pod. vyhovorky. Mne to tiez lezie na nervy. BigMc povedal Ing. Weiglovi ze ak mu da kluce od 8431 tak ju za tyzden na kolene spojazdni. Staci vymenit okno a vycistit kontroler. Ten voz je jezdyschopny, iba niektory ludia ho povazuju za jazdyneschopny. Asi preto, lebo nie su peniaze na jeho prevadzku, ktor ale nestoji vobec tolko ako sa zda.
Turbo> to nemysíš vážne. No tak stýmto idem normálne za Ďurkovským, že máme mašiny a nevyužívajú sa. Nech stým niečo spraví, veď keď sme sním boli tak na elinách mu najviac vadila hlučnosť a heganie. Boha veď keď mám brúsku tak brúsim nech sa Lunáčak posere.
na temu KAROSA, uz to mate aj v novinach (na linke 50 to vidim dennodenne):

Boľšaja technika

Ja iba dodam ze autorka naraza na Karosy B 732. 🙂
Btw,vcera som bola odskusat NOZICKOVY system a bolo to celkom prozaicke 🙂 Vystupila som zo 61 jednu z za Bajkalskou a odtial som nozickovala okolo starej IKEy (vzor ulica), cez Nove Mesto, Odborarsku, az k Istrochemu. Cisty cas: 40 minut :o), poveternostne podmienky: slaby narazovy vietor, jasno, slnecno, teplota minus 7 stupnov, zataz-batoh a taska s nakupom. Vysledok:nie je to na zahodenie 😃
Martyk #12455:
Vies, Raca mala problemy, zvysok mesta ako tak jazdil, sem tam nejaky vypadok (max 15 minut) - napr. zasnezena vyhybka... A vies preco mala Raca problemy??? Lebo tam jazdia KRABUSTI! 🙂 Ale ne, vazne, vsimnite si tie suvislosti. Preco prave Raca mala problemy? Je to jasne. Neschopnost Krasnanskych vodicov! Zaujimave ze Zlate piesky, Ruzinov aj Dubravka fungovali. Teda nie vzdy na 100%, ale take vypadky ako v Raci tam neboli.
Vyhybky su vykurtovane, ale kazi sa to, niektorym kuri iba jeden jazyk...
Z roku 1965 jazdi T3 ev. c. 8435 - pluh. Osobne som sa s nim bol povozit. Kua, to je taky serbel, totalne zhnity. Schody pod poslednymi dvermi idu odpadnut, ak by ste na ne stupili tak sa prepadnete! To si nevymyslam!!! Cim to je? Neschopnostou vedenia a udrzby. Presne ako pise Martyk, zaujimave je ze v Prahe, Brne a Ostrave jazdia take stare vozy s cestujucimi...

Kockac #12463:
Ja nie som autor (mozno ciastocne), iba som tie vyrazy rozsiril. Najnosvie definovany vyraz je MENIBUST - Meniarensky Buzerant S Transformatorom. 😉

Igorko #12472:
Ty by sa ma uskrtil??? No, postavu na to mas, to beriem, ale uvedom si ze nosniky na Starom moste su uz dost skorodovane. Nic nevydrzi vecne. Ked je to provizorium, tak sa mozeme divit ze stoji uz 60 rokov! Nepamatas sa na to, ako prestavavali Stary most tak, aby preniesli cast zataze s cestnej casti na nepouzivanu zeleznicnu? Ten most bude treba zburat, inak ti to ziaden statik neschvali (pre tramvaj uz vonkoncom nie)! Uvedom si to. Na tom mieste sa postavy most novy, ale rovnakej konstrukcie - prutovka. Len aby to nebolo nadimenzovane ako to provizorium co je tam teraz. Potom mame o 50 rokov rovnaky problem. Ten most treba nadimenzovat dostatocne, ratat so zatazenim tramvaji. Teda vyssie dynamicke razy a pod. Kua ja som strojar, ten most potrebuje generalku.

Neoplan #12481:
Igorko by si mal skor hovorit Igor alebo Jerab. Totiz zdrobnenina "Igorko" je zavadzajuca (pozor na to!). 🙂 Navystiznejsie by bolo Igorisko. 😉 Snad sa na mna teraz neurazi, uz ma chcel uskrtit.

Martyk #12485:
Vies, toto je asi prva zima v BEUSE. 😞 Btw., co sme boli s Bigmacom pluhovat v serbli 8435, tak zastavkari nas z***ali ze co im odhrname sneh na ostrovceky. Tvrdili ze nemaju sol. To je teda sila, v Dopravnom podniku nie je sol! Pan Durkovsky o tom vie? Ak chce spravit nieco s dopravou, tak musi vyhodit nie male mnozstvo ludi. Tych zopar schopnych nebude namietat. A ak ano, tak sa budu musiet s tym zmierit.

frenky #12508:
Na tie obluky nenadavaj, Trabusti s nimi (nastastie) nemaju nic. Su to asi jedine obluky so spravnou geomeriu v BA! Niekedy si vsimni ze vozy cez ne prechadzaju ovela tichsie, niektore dokonca uplne ticho (ak maju spravny profil kola).

m@rtin #12510:
Vies, keby sedlaci (ale hlavne ze boli v strane), pristahovalci do BA - vidlaci poyebany neburali veselo historicke centrum, tak aj BA ma vyssie prijmy z turistiky.

m@rtin #12527:
Neplanuje Praha obnovenie trolejbusovej dopravy? To je podla mna lepsie ako kupovat serble B961 a B951. Sithnisy este pochopim, ale take naozaj zastarale vozidla...

dusoft #12528:
Mam taky pocit ze tie "akoze hostoricke" elektricky su T6A5 s historizujucou skrinou. Podvozky a dokonca aj elektricka vyzbroj su moderne! Nie som si iste ci to je v SF, ale niekde v Amerike take T6A5 behaju. Fakt! Nevymyslam si. 😉

J #12530:
Vies, od 8431 udajne nie su kluce... To je teda dovod, co? Osobne ten zamok odvrtam a dam tam novy, len to musi niekto povedat: "Ano". A to je u nas taky strasny poblem. Podbijacky mame az dve - jednu malu vyhybkovu (na podbijanie trati nevhodnu) a este jednu Plasserku (tusim). Mala by stat niekde na Juraku v jednej s tych plechovych bud z ktorych vedu kolajnice. Mozno ju uz nemame ale pamatam si ze som ju videl. Preco sa nepodbija? Asi nevedia najst kluc od zamku co visi na tej plechovej bude. Alebo by niekto musel dat na to peniaze a potom niekde dalsi by musel povedat "ano". A potom samozrejme by museli TRABUSTI vediet ako sa s tym robi...

nasrany cestujuci!!! #12557:
Tieto slova adresuj na Magistrat alebo na DPB, toto nie su oficialne stranky DPB. Nikto z podniku si to tu necita (a dufam ze sa mylim). Ak si vsimnes, dost sa tu kritizuje hromadna doprava. Ale je jeden obrovsky rozdiel:
Nadavat na dopravu a nadavat na Dopravny podnik. Totiz DPB za mnohe veci nemoze. Samozrejme, su vaci za ktore moze. Ale hlavny vinnik je Magistrat, ktori dopustil aby DPB takto schatral! DPB je totiz 100% v rukach mesta a ak aj niekto z DPB nieco rozumne navrhne, musi to schvalit Magristrat. Ten samozrejme chce iba setri a setrit takze nic co by akokolvek zlepsilo dopravu neschvali, lebo to stoji peniaze. Ale kto ani nechce hladat riesenie, ten ho ani nenajde. Na riesenie dopravy v meste treba spravit vymenu ludi na Magristrate - NAJMA ISTEHO LUNACKA!!! aj na DBP.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.