Chcel by som načať tému ELEKTRIČKY POD ZEMOU. A síce, či by bolo nebolo lepšie z Petržalky viesť električku pod Dunaj, popod Šafko, Nám. SNP, Hodžovo nám a na Hlavnú stanicu kde by vychádzala na povrch len na konečnej. Postupne by sa napájali ostatné trate zabudovaním pod zem ale neviem aké sú geologické pomery a tiež v akej hĺbke sa plánuje zakopať tunel Filiálka - Petržalka, aby sme nešli do neúmerných hĺbok. Napadlo ma to keď som videl nedávno video z Krakówa.

2xT3SUCS
8. Cestujúci je povinný sa vo vozidle správať tak, aby svojím správaním neohrozoval bezpečnú a plynulú prepravu ostatných cestujúcich, nepoškodzoval vozidlo a zariadenia dopravcu slúžiace cestujúcim, neznečisťoval vozidlo a priestory dopravcu určené cestujúcim, neobťažoval a nespôsoboval škodu ostatným cestujúcim a oprávneným osobám dopravcu...