Reply on: luky133 #125433:
Linka 901 a RENTABILNOSŤ?! A to aj nejak súvisí? Keby mala linka 901 premávať len podľa rentability tak by ani nezačala premávať. Sa pozriem schválne koľko ľudí sa pohrnie na 901 do Hainburgu. Inak keď už chcel DPB dačo naznačiť tak mohli povoliť prepravu v úseku Nový most - Einsteinova, čo je zakázané. Napr. však takú plánovanú linku 801 plánujú so zastávkami po celých Rusovciach a ešte aj blbá zachádza cez Jarovce ? Pri 901 je jedno, že jazdí prázdna, pri 801 sa klepú či bude využitá a tak jej nakydajú zastávok kde to ide. 801 by mala zastavovať 1-2x v Čuňove, 2x v Rusoviach - ŽST a MiÚ, Jarovce obísť a pokračovať čo najrýchlejšie do mesta.
Namiesto 3,00€ to vyplulo sumu 300€, ktoru aj poctivo prepocitalo na 9037.80 sk ?
810zssk
Tema je to fajn, ale to co v nej bolo vyprodukovane su same hovadiny a zatial sa nikomu nepodarilo predcit navrh BID. Zaclenenie trolejbusov medzi autobusy je predsa uz davno planovane tak neviem co sa to teraz riesi..
Ak vsak velmi chceme mat trolejbusy v rade 200, tak nech sa vsetky planovane regiorady zvysia o 100, pricom rady 800 a 900 (Madarsko a Rakusko) sa spoja do jednej rady 900 (zahranicie)..