Reply on: m@rtin #125227:
Ale K3 nemožno vzhľadom na podiel nízkej podlahy (cca 10%) považovať za klasické nízkopodlažné vozidlo. Uľahčí sa tým preprava cestujúcich na invalidnom vozíku, ale to je asi tak všetko - iné výhody nízkopodlažného vozidla sa strácajú (urýchlenie nástupu atď.). Z tohto dôvodu som aj ja zástancom nákupu električky s aspoň 50%-ným podielom nízkej podlahy. K3 by bola len ďalší atyp navyše, aj tak by sa ich spravilo len pár kusov, lebo skôr či neskôr by sa aj tak prešlo na nízkopodlažné električky s väčším podielom nízkej podlahy.
premenovana na K3.
m@rtin
Tramvaj K3 je modernizace:
Brno z tramvej K2 http://foto.bmhd.cz/foto/2006/20061011/1753.jpg
Plzeň z dvou tramvají T3 http://www.tenzor.cz/tramvaje/plzen/311-7p.jpg
Tramvaj Vario LF3 je nová tramvaj:
http://www.pragoimex.cz/i/Image/2IMG_1506.jpg
V čem bude asi tedy zásadní rozdíl? Peníze jsou vždy až na prvním místě...