Vies, hajzlovia je nespisovne, to preto aby mi nikto nevynadal ze tu pisem skarede slova.
.


Teda boly by nutne nove vozidla, s posuvnymi schodikmi, pripadne by sa dali upravit este T6A5. Na starych kachnach a T3 to vyznam nema, nakolko sa bocnica ohyba k streche oblukom (nemas kam dat dvere, ked ich dvihnes o 60 cm). Keby sa mali tymto sposobom prestavavat trate, tak potom mozeme zmenit aj rozchod a vsetky prestavane trate robit na probil 2.8 metra a napajanie 750 V. Cize elektricka by zanikla a bola by nahradena rychlodrahou s vysokymi nastupistami. To je jediny pripad kde som za zmenu rozchodu, lebo je to aj zmena celeho systemu. Ale ked to ma ostat tramvaj, aj rychlodrazna, tak nevidim nutnost zmeny rozchodu.

riko
na TA3 bol Šesták, šéf Doprastavu
-tých dvoch géniov z magistrátu by mali na svitaní obesiť na Primaciálnom námestí a nechať ich tam visieť (teraz je zima ani by nesmrdeli
-ako som už pred časom písal, električky na moste Košická sú pasé, preto sa treba sústrediť na presadenie električiek na znovupostavenom Starom moste. Píšem znovupostavenom, pretože tento starý od vojny, nemá zmysel vôbec rekonštruovať, lebo už v čase vzniku bol stavaný ako vojnové provizórium, ktoré má byť nahradené novým mostom. Tento most nespĺňa už žiadne parametre (šírka jazdných pruhov, zaťažitelnosť, plavebný gabarit-výška od vodnej hladiny) dnešnej doby a je nezmysel ho nechávať z nostalgických dôvodov.