To si robis srandu, inac trosku to ide do seba zriedenie L32 rano z 10min na 12min... Ale aj tak to tu zas budu hundrat ze DP nema kam nasadzovat vozidla. Ak mam povedat uprimne radsej ich ani nechcem na DD vidiet, to radsej vrakosy...
30 min v sedle uz neuhrozi pri predlzenej trase. Uznavam 40 minut je "des" ,ale tych 20 min v spicke bohate staci .Ta 41 je taky specificky problem - pri 30 minutach to nestiha 1 voz v sedle , 40 minut je zase blbo pamatatelne, neatraktivne pre ludi atd.
Ma teraz napadlo,ze teraz asi DPB problem zo sofermi nema, kedze zavadza new linky na DD or posilnuje DNV linky.
Re #123791 luky133: Uz len to nam tu chyba. ? .Ak mi pride v pondelok na L133 rano 6:46 daky 12xx , tak sa po..... ?
Cize od pondelka robi 1.vozovna uz len 32,57,133 ???- krátke vozy
Trochu mi to nejde do hlavy s radenim lebo tedomov bude 10 mali by ist na 32-133, ako je mozne lebo 32/1-7, 133/1-6....
Dokopi je to 13 radeni a je len 10 tedomov, tie zvysne budu sory.???
Inak keď už DP tak veľkoryso nadeľuje, tak prečo sakra neznormalizuje aj linku 41?! Tá zachádza na Búdkovu má aj význam, využívajú to ľudia? Mohli by sa uvedomiť a najprv napraviť intervaly tam kde to doondili.
Takto nejako som si to aj ja predstavoval ? len načo premáva potom aj linka 49 v sedle?! Nebolo by lepšie prehodiť 20 a 22 tak, žeby 22 končila na TESCO Lamač a 20 by pokračovala na NOÚ a bolo by to tak celotýždenne? 22 by bola len ako posila linky 20 a mohla by byť očíslovaná ako 120. Toľko meine phantasie ?
Po otvorení Petržalskej radiály (ak také čosi vôbec nastane ?) sa má upraviť aj linkové vedenie električiek. Konkrétne zmeny samozrejme ešte nie sú známe, ale možno sa to dotkne aj Tebou vymenovaných liniek.
Sormi sa dá pokryť celá L20+časť 22 a verím že 1031/1032 pôjdu na 22 tiež...veď uvidíme.. Sorov je 7, L20 potrebuje 6vozov, teda jeden ostane na 22, som zvedavý kedy prídu dalšie
No to by sa museli prepojiť DD zo sieťou aby tam mohli dať 15Tr vo vačšom počte.
Tambusy mali nechať len na Dlhých dieloch -majú na to motory, aspoň vraj že... -aj ked popravde už nejaké aj zahoreli...
133 nech v špičkách pre mňa jazdí...ale to by mali aj nám potom obnoviť býv. 123ku neskôr 193ku.
Ale aspoň to bude kvalitka, a nie už tambusy, aj keď je pravda že tie sory nie sú zrovna najsamlepšie busy ale určite lepšie ako Tambusy... Druhá vec je že dosť poradí ostane pre karosy a ik415 ale aspoň trnavské...
Ohľadom tej 83jky až na konečnú Vyšehradská -že načo....
Moja protiotázka znie načo teda chodí Električka č.5 až do Dúbravky alebo do Rače? Alebo načo linka č 9 chodí z Ružinova až do Karlovej Vsi? Prečo sa nemože otočiť v centre?
Zhrniem: -iné mestké časti može mať linky z jedného konca na druhý tak prečo by sme nemohli mať i my? A mi je jedno či to je električka autobus či trolejbus.
"... čo túto zmenu vyvolalo?" - Odpoveď: "Na linkách 20 a 22 dochádza v rannej špičke k posilneniu intervalu z doterajších 7-8 minút na 6 minút v súvislosti s vypravovaním aj menej kapacitných vozidiel SOR BN 10.5."
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mischo1