Reply on: Martin Fundárek #121826:
v prípade cezhraničnej linky pol roka nie je čas dostatočný, aj keď vynášame súdy, môže nám to byť jedno, ale.. ja by som tomu dal šancu. Je pravda, že Wolfstahl má ďaleko od ideálnej konečnej a keď sa chceš niekam skutočne dostať - Hainburg - tak musíš prestúpiť (a priplatiť) vlak na mizernú vzdialenosť. Linka nemôže za to, že chlapci a dievčatá nevedia odkiaľ vietor fúka a pracujú na takýchto politických objednávkach. To promile nebude tak vysoké, aj keď ani také nízke - je to kinderkový voz s plynulou dráhou (letu), kde dochádza k šetreniu všetkého možného.. 1.58 °% ? ? Re #121825 luky133: ale áno, dôvody využiť ju nech si nájde každý sám. Všetkých, ktorým by mohla byť nápomocná, nakoniec ani kulturfabrik ju na stránke nespomína a je to pekná možnosť ako sa tam dostať..
Re #121824 AAA: to mi príde také slovíčkárske a všemožné dokazovanie niečoho čo nám je všetkým jasné.. Vrieska snáď niekto do Slovák Línes kôli prostriedkom vúc keď napríkad vezie luft na flughaften schwechatt ? Ná ?
) Ale zasa taká linka by nevyužívala charakter ísž za kultúrou.
Martin Fundárek
1. Koľko podľa Teba treba dať času linke do ÚR, aby si našla svojich pasažierov? Dva roky? Tri? Podľa mňa pol roka je dostatočný čas na to, aby sa ukázalo, či táto linka má v súčasnej trase nejakú prespektívu. A to nemá.
2. S tým "menej ako promile" si to dosť prehnal - už len z faktu, že celková výprava zďaleka nedosahuje 1000 vozidiel (voči jednému na linke 901), možno usudzovať, že to menej nebude. Ale beriem, že to je len hyperbola. Rozhodne si však nemyslím, že preto, že ide o malý podiel na výkonoch (podľa mňa cca 2,5 promile), by sme mali kašľať na plytvanie.
3. Ak by bola linka vedená do Hainburgu, bola by to iná káva. Lenže mesto vyhlásilo s veľkou pompou, že po zavedení Schengenu zavedie linku do Rakúska, a keď sa po čase ukázalo, že si získanie licencie predstavovalo ako Hurvínek vojnu, namiesto cúvnutia a odloženia zámeru urobili torzo linky, ktoré je nanič.