Otazka pre pamatnikov:
Dopravny podnik mal rekreacne stredisko v Borinke, kde mal uz v r. 1962-1963 ako chatku postavenu staru skrinu elektricky, pravdepodobne stvorokenak zo serie #11-20 (zrejme jeden z vyradenych do 1962). Vie niekto dokedy tam tato elektricka bola a ktory voz to mohol byt?
Dopravny podnik mal rekreacne stredisko v Borinke, kde mal uz v r. 1962-1963 ako chatku postavenu staru skrinu elektricky, pravdepodobne stvorokenak zo serie #11-20 (zrejme jeden z vyradenych do 1962). Vie niekto dokedy tam tato elektricka bola a ktory voz to mohol byt?
) Ale zasa taká linka by nevyužívala charakter ísž za kultúrou.
Martin Fundárek
1. Koľko podľa Teba treba dať času linke do ÚR, aby si našla svojich pasažierov? Dva roky? Tri? Podľa mňa pol roka je dostatočný čas na to, aby sa ukázalo, či táto linka má v súčasnej trase nejakú prespektívu. A to nemá.
2. S tým "menej ako promile" si to dosť prehnal - už len z faktu, že celková výprava zďaleka nedosahuje 1000 vozidiel (voči jednému na linke 901), možno usudzovať, že to menej nebude. Ale beriem, že to je len hyperbola. Rozhodne si však nemyslím, že preto, že ide o malý podiel na výkonoch (podľa mňa cca 2,5 promile), by sme mali kašľať na plytvanie.
3. Ak by bola linka vedená do Hainburgu, bola by to iná káva. Lenže mesto vyhlásilo s veľkou pompou, že po zavedení Schengenu zavedie linku do Rakúska, a keď sa po čase ukázalo, že si získanie licencie predstavovalo ako Hurvínek vojnu, namiesto cúvnutia a odloženia zámeru urobili torzo linky, ktoré je nanič.