Reply on: ivanbuto #121686:
1. Bez komentára ?
2. Električka sa zrušila na Štefánikovej predovšetkým kvôli stavbe Nového mosta, aby autá mali k dispozícii viacej pruhov. Súbežné vedenie liniek MHD sa v centrálnej nevylučuje.
3. Samozrejme, nič nebráni ale ani tomu, aby trať v smere do centra bola po Spojnú pojazďovaná aj autami.
4. Električkou sa nerieši len samostatný pruh pre MHD, ale aj napríklad celkom logické pre trasovanie linky z Petržalky. Musím dať zapravdu M. S. a síce bez logického pokračovania je električka z Petržalky zabitá a skutočne nahrádza iba linku 95. Ak by bola však vedená koľajová linka po Štefánikovej až na stanicu, bolo by možné okamžite zrušiť autobusovú linku 93, nielen 95, navyše možnosť uvažovať o čiastočnej redukcii linky 94 a modifikácie trasy linky 68. A tu sa jedná už nezanedbateľnú úsporu minimálne vozokilometrov.
5. Kakke spomínal, že keby sa v minulosti (!) myslelo, mohla byť električka na Mlynských nivách aj na Štefánikovej.
O Kramároch nik nehovorí, ale možem ti povedať, že keby sa vytrhali z niektorého európskeho mesta v Európe všetky električkové koľajnice a pohádzali do Bratislavy, električka by ti zavadzala nielen na Štefánikovej, ale aj Svätoplukovej, Šancovej, atď.
myslel som ze to bude rychlejsie, tak som sa hlavne venoval tym podstatnym zmenam
Ike
mimochodom rovnako "nezjazdne" su potom aj ine cesty, ako napr medzi grobmi, medzi Ivankou a Bernolakovom, alebo napr aj medzi DNV a Lamacom
Re #121708 Ámos: je to cesta III. triedy, cesty II. triedy nemaju 6-ciferne oznacenie, ale troj
Re #121706 Ámos: asi to bude tym, ze je to rekreacna oblast... nocak by som tam dal na telefonicku objednavku, kedze tam ludia chodia vacsinou prespavat a nasledne rano idu domov...