Reply on: yves #121399:
Priemerná doba pobytu vozidla v zastávke je 20 sekúnd. Spolu s potrebou na zastavenie a rozbeh je to cca 50 sekúnd. Zastavenie naviac na 5tich zastávkach (neviem prečo tam pletieš Segnáre, Prídanky... keď nahrádzame L63 a nie L30) vyjde na celej dĺžke trasy 250 s, čo je 4,2 minúty. Ak zruším nezmyselné zachádzanie k TESCu (to nahradím lokálnou L30) tak sa dostanem na čas 1,2 minúty. Tie ďalšie 2 (a nech sú to hoc aj 3) rátam ako čas strávený naviac na križovatkách. Ak je problém niekde v priepustnosti komunikácií, tak ten má L63 bez ohľadu na to akým vozidlom je prevádzkovaná.Ale vidím že si podráždený, lebo sme sa dotkli "tvojej" linky, takže nemá zmysel ďalej to rozoberať. ?
810zssk
Trolejbus na letisko je urcite vhodny (preboha, ved kusok odtial uz trat mame a dokonca aj linku odtial do centra, tak co sa riesi?), Dolne Hony by s elektrickou boli fajn, ale su ine priority.
Lamac je taktiez pre trolejbusy vhodny, podobne ako Petrzalka (aj vo vacsiom rozsahu), Prazska, nabrezie a trebars aj cela 39.. niektore dalsie veci su uz trochu soto, niektore nie..