Na transport.imhd.sk je o tom celý článok... V Maďarsku však bolo zrušených nielen veľa električkových tratí, ale bohužiaľ aj celých systémov. Napríklad v mestách Szombathely, Sopron, Nyíregyháza, Pécs atď. tiež kedysi jazdili električky. Dnes ostal okrum Budapešti už len Miskolc, Szeged a Debrecen...
Ako si povedal treba vybudovat + vykupit pozemok ak nie je vo vlastnictve mesta. No nie je začo. Radsej ich budu posielat otacat zbytocne do Kopcian a vytvarat jalove km. No nateraz to je este neaktualne.
Asi najlepší pozemok na obratisko priamo pred stanicou zabrala Vienna gate, ktorá vyzerá tým obložením veží skôr ako nemocnica. Jedine prvé dve poschodia a prízemie vyzerajú nejak "pre oko"
To hovoríš o sebe? A až na tom západe nejaký čas prežiješ, potom sa k nemu môžeš aj vyjadrovať mimo relevancie typu "ja myslím". Tvoja schopnosť hovoriť od veci je očarujúca ? .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kakke
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.120959,17.098058&spn=0.002227,0.004828&t=h&z=18&msid=109751271200888653359.00046081f76e0cfc9e827
Návrh b)a druhé medzi Kopčianskou a železničnou traťou, kde teraz stojí len ruina domu a smetisko :
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=109751271200888653359.00046082017faef9b5887&ll=48.122151,17.099914&spn=0.002227,0.004828&t=h&z=18
Návrh c) na mieste dnešného plateného parkoviska :
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.122151,17.099914&spn=0.002227,0.004828&t=h&z=18&msid=109751271200888653359.000460820ba3b3569d132
Asi najlepší pozemok na obratisko priamo pred stanicou zabrala Vienna gate, ktorá vyzerá tým obložením veží skôr ako nemocnica. Jedine prvé dve poschodia a prízemie vyzerajú nejak "pre oko"