Reply on: S499.1023 #120459:
Dobre si pomenoval ten odpor k SOR - patologický. Výnimku tvoria SOR B a NB. BN s hrbom sú už priveľa. Takže napríklad tam kde neni ani jeden SOR vo vozovom parku, tak podľa teba pracujú dunčovia v rozhodovaní o to čo sa nakúpi do vozového parku? Napr. Ostrava, Praha, Brno,... to myslíš vážne teraz?
Martin Fundárek
Pochop jedno: to, ako bus zvonku vyzerá, vadí akurát tak fotografom (pokiaľ hovoríme o konštrukcii, nie samozrejme o špine a čarbaniciach - to je iná otázka). Pre väčšinu ľudí je dôležité, aby sa dostali busom spoľahlivo a pohodlne do cieľa ich cesty. Pre dopravcu je zasa okrem spoľahlivosti dôležité, či na kúpe busu neskrachuje. Z týchto hľadísk sú SORy autobusy veľmi dobré a to, že sa Tebe nepáčia, na tomto fakte nič nezmení. Ak by dobré neboli, už dávno by Libchavy dopadli tak, ako Slovbus, Novoplan, Granus a ako sa všetky tie neúspešné pokusy o domácu výrobu busov volali.