Reply on: Mike #119195:
1. Paríž má oproti BA zopár podstatných rozdielov (keď už abstrahujeme od veľkosti). Z hľadiska linkovania je podstatný ten, že nosný systém tam tvorí kombinácia podpovrchových dopráv (metro a prímestské železnice) a autobusy sú doplnkovou dopravou.
2. Moja poznámka vychádzala z toho, že si podporil návrhy NN en bloc, hoci niektoré sú už na prvý pohľad nezmyselné (prípadne až na druhý, lebo "na mape to vyzerá pekne"?). Dosť sa to odlišuje od Tvojich doterajších fundovaných príspevkov.
3. Prečo mi vykáš? Vždy sa tu tykalo každému (okrem prípadov, keď sa dotyčný proti tomu výslovne ohradil).
Mike
A zlvášť po 2005, kedy Petržalka dostala nosné+ doplnkové linky, ale zvyšok mesta má stále bus linky s košickými intervalmi.. niektoré názory sú potvrdené aj nezávislými odborníkmi a firmami, ktoré riešia optimalizáciu LV..a koniec koncov s niektorými nápadni súhlasíte aj Vy v #119192 ?