Za ďalší rok mám síce obehy, ale nemám údaje zosumarizované, a po úspešnom vykastrovaní železníc Dzurindom a Prokopovičom som už prestal obehy sledovať.
na hladanie konkretnych udajov je uz neskoro (uz spim ), a k zmluve ci projektu nemam pristup (preco by som aj mal mat) takze vseobecne. OP Doprava je urceny pre uzemie SR okrem BSK. Jednym z projektov OP Doprava je aj nakup 2-podlaznych suprav. Projekt, aj zmluva s MDPaT musia byt v sulade s OP Doprava. Projekt je sucastou zmluvy (neoddelitelna priloha) a v nom je napisane pre ktore uzemie su supravy urcene. V zmluve moze byt (zvycajne byva) doba pocas ktorej sa nesmie zmenit ucel. Takze tie supravy by mali mat depo mimo Bratislavy a sluzit prevazne obyvatelom VUC mimo BSK (cielova skupina).
Má rozumný postreh ohľadne jazdenia autobusov po koľajách na nábreží. To je druhá časť príspevku. Prvá časť je dosť o ničom... keď už spomínal Nám. M. Benku, možno sa hodilo spomenúť aj arogantné parkovanie priamo na námestí.
Re #118324 Martin Fundárek: cize ak denne je treba 850 voznov druhej triedy (to mi az nejde do hlavy, ze potrebuju tolko voznov na jeden den) tak 100 modernizovanych je cca 12%. (rozumiem tomu spravne?)
lenze ja som to ratal ako sukromna osoba. Keby som na sukromnom najazdil 60 000rocne, tak pomaly predam aj gate. Ked najazdnim tretinu z toho a kupujem to ako sukromna osoba tak uz je to na vazkach...
Ondro