Ja si to nielen myslím, ja som tak dokonca dosť dlhú dobu chodil. Na bicykli zo Svätého Jura do BA. Brutál... Keby tam totiž existoval použiteľný cyklochodník, tak som si istý, že je využívaný v celom úseku, prípadne aj po Pezinok. Totiž nie každý si trúfne na také čosi ako ja. A možno už ani ja, keďže ma pred 2,5 rokmi na Gagarinovej zrámoval jeden krepý polovodič, ktorý mi nedal prednosť a dobicykloval som sa (dočasne, keďže slovenské súdnictvo je hlboko v dobe socializmu a ani po takom čase nie je schopné riadne uzavrieť jeden úplne jasný prípad, už radšej ani nepočítam koľké tisíce som dal na posudky/právnikov/... a obvinený má stále nespočetné množstvo možností ako to naťahovať a predlžovať)...
do tejto problematiky by som radsej velmi nerypal, lebo sa zase najde nejaky inteligentny ing. a naprojektuje divy... a ja by som o zastavku elektriciek Racianske myto nerad prisiel, alebo v lepsom pripade, po "rekonstrukcii" a "modernizacii" neraz slapal od zastavky autobusov k elektrickovej krizom cez krizovatku + daleko predaleko, az k novej zastavke, ktora musela byt z (ne)pochopitelnych duovodov presunuta niekam dalej, kde nebude zavadzat autistom.
A tiez netreba zabudat na lave odbocenia odvsadial vsade, najma do objektov Slovany 1 - 8, Nove slovany, Este novsie slovany, Slovany Towers a Slovany gardens, a tiez na pristup k parkovaciemu domu v parku pri Racianskom myte.
Magisrat helemesere BA city praje dobru noc a krasne sny! ? ?
Najhorší prípad sú zastávky na Račianskom mýte. Na tomto príklade je naprosto jasné, čo je dôležitejšie - priepustnosť a plynulosť dopravy.
Čo na tom, že na celej Radlinského ul. (okrem kúsku pred križovatkou, ktorý je tam všetci vieme prečo) je iba jediný jazdný pruh, podobne v úrovni zastávok Ursínyho, Račianska ul. sa musí začínať ako dvojprúdovka. Chodci na zastávkach miesto nepotrebujú. Potlačia sa. Toto je tá bezpečosť...
Zatiaľ čo tlač, skladovanie, distribúcia papierových CL, prevádzka automatov na CL sú zadarmo? Poprosil by som sa vyvarovať takýchto tvrdení bez znalosti (NIE odhadovania) presných čísel za obidva varianty.
V zahraničí (aspoň v tom civilizovanom, nemám na mysli západný Balkán zvaný Taliansko) nemožno tvrdiť "keď má cesta dva pruhy, autá tam pôjdu aspoň osemdesiatkou". Len na Slovensku pojem "vymáhateľnosť práva" akoby neexistoval a toho jediného, čo sa o jej zavedenie snažil, sa snažia všelijakí krepčiaci nominanti Veľkého Muftího kriminalizovať...
Súhalsím s článkom, tá Záhradnícka je neuveriteľne fušersky naprojektovaná. Opäť sa potvrdilo to, čo som písal, že každá jedna dopravná stavba je v Bratislave totálne doondená.
Kto to má nasvedomí? Nejaká súkromná firma, alebo to projektovalo priamo nejaké srandovné oddelenie magistrátu? ?
Hrôza pomyslieť, ako by doničili Petržalku, ak by sa predsa len tá električková trať stavala. ?
Inac podobne hrozne ako Zahradnicka ul. je zle riesena aj splet krizovatiek pri Poluse.
Inac krizovatka Molecova a Karloveska tiez nie je vyhra pre chodcov, od novovybudovanej predajne LIDL sa chodec dostane na druhu stranu cesty (4 semafori) az 3 krat (legalne ked chce cakat na zelene) cize musi cakat skoro 3 cykly.
Ale hlavne heslo magistratu (trocha ironie): Chodec je triedny nepriatel, zavadzia na chodnikoch (vsak auta nemaju kde parkovat), zavadzia na cestach a prechodoch a v poslednom rade si dovoli najvyssiu drzost a to vyuzivanie MHD ktoru musi mesto dotovat, vsak keby neboli chodci nemusela by byt ani MHD a kolko by mesto usetrilo!
Max
A tiez netreba zabudat na lave odbocenia odvsadial vsade, najma do objektov Slovany 1 - 8, Nove slovany, Este novsie slovany, Slovany Towers a Slovany gardens, a tiez na pristup k parkovaciemu domu v parku pri Racianskom myte.
Magisrat helemesere BA city praje dobru noc a krasne sny! ? ?