Reply on: Mike #118030:
Ok ospravelnujem sa je to ZSSK. Ale nemyslim si ze to ZSSK s tym nic nema, lebo osadeniu noveho pristresku predchadzala demontaz toho stareho a osadenie novej zamkovej dlazby na zastavke, v jej okoli a aj vybudovanie chodnika ku budove ZSSK, preto si myslim ze tieto veci boli minimalne koordinovane alebo mozno bola iniciativa na osadenie noveho pristresku aj od ZSSK, ale nepopieram ze, ten pristresok bol osadeny v ramci zmluvy o rocnom instalovani pristreskov, len mam pocit ze ked sa chce tak sa da dohodnut ze kamo ho nainstalovat.
Valec
L35 v rannej špičke mohol byť interval kľudne 15 minút (pri jazdnej dobe 12 minút by sa to stíhalo s jedným vozom).
L147 pri jazdnej dobe 9 minút mohla byť linka predĺžená až na Zochovu alebo Kapucínsku (prípadne aj obe),
alebo mohla mať (kvôli lepšiemu prekladu s L208) interval 16/24/24//24 resp. cez prázdniny 20//24.
Viem, že sú to kilometre navyše, avšak pri nákladoch na odpisy vozidla a plat (väčšiu dobu nič nerobiaceho) vodiča si myslím, že navýšenie ostatných nákladov by bolo kompenzované zvýšenou atraktivitou liniek pre cestujúcich.