COLOR:
Tu packu staci presunut do druhej polohy, ked to nekuri. Take jednoduche to mas. V pripade zrychlovacovej T3SU alebo T3SUCS sa packa nachadza pred druhymi dverami. Niekedy zvykne byt v takej skrinke. Este sa mi nestalo ze by bola zamknuta. Ale, ked je v skrine tak pozor na to, aby si si neroztrhol bundu, pripadne rukavicu. A raj s tym ze ta packa moze (a casto aj je) spinava!
Na zakurenie treba uvolnit zapadku (otocis ju o 180 stupnom smerom k osi vozu). Potom paku potiahnes najprv k stedu vopzidla, potom ju dvihnes (niekedy aj sama vyleti) a zaistis tak, ze ju pritlacis smerom k dveram a zaistis zapadkou. Paka ma viac poloh, mozes ju dat do lubovolnej. V tejto zime vsak odporucam nechat paku co najvyssie. Pri kachnach je to trochu komplikovanejsie, lebo paka sa sice nachadz pri druhych dverach, ale pristup k nej je zvonku (teda vodic ta vidi co robis). Kuri vtedy, ked je zatlacena dnu. To je vsetko co mozem dodat.
Pozor! T3CS (napr. 7706) nemaju kurenie odpadovym teplom! Tam tu paku ani nehladaj.
CKD totiz tvrdili ze to nie je progresivna metoda kurenia a zrusili to. Potom dosli na to ze je to blbost a paky opat montovali (T2 ich ma tiez pri druhych dverach). Pozor na tyristorove vozy TV1 a TV8 (TV12). Tam sa packa sice nachazda, ale ked ju potiahnes, tak ti bude fukat akurat studeny vzduch... Ako minule co som isiel v ex. Citypointe. Ako keby nestacilo ze je kosa, paka fukala do voza studeny vzduch. Tak som ju pekne zatlacil.
Nebolo tam potom teplo, ale aspon ani nie tak chladno.
Tu packu staci presunut do druhej polohy, ked to nekuri. Take jednoduche to mas. V pripade zrychlovacovej T3SU alebo T3SUCS sa packa nachadza pred druhymi dverami. Niekedy zvykne byt v takej skrinke. Este sa mi nestalo ze by bola zamknuta. Ale, ked je v skrine tak pozor na to, aby si si neroztrhol bundu, pripadne rukavicu. A raj s tym ze ta packa moze (a casto aj je) spinava!




KLF
J: No... s tym kurenim to mas tak. Ja som mal dnes T6 a nekuril som asi 3 hodiny. Ani sebe ! A dovod ? Ten co som ho striedal mi nepovedal, ze nalomil vyhybkove zelezo. Siel som si teda v Ruzinove prehodit (tam nie je elektrika pri vyjazde) a co sa nestalo ? Zelezo sa zlomilo len co som s nim mierne pohol. Nastali pre mna krusne chvile, lebo tento stroj VELMI rad podhadzoval pri zapnutom kureni. Neostalo mi nic ine, ako vypnut kurenie (aj sebe). Vrcholom bol vjazd do obratiska v Karlovke. Cez odbocku som este presiel (mimochodom vtedy siel len ventilator, kurenie uz skoro 10 minut nie!), ale na druhej vyhybke, ktora je uz za cestou, tam kde sa radia 9 a 4, mi podhodila svina na 4. Voz som mal za vyhybkou uz. Neostalo mi nic ine, ako pomaly cuvat nazad v dlzke skoro JEDNEJ CELEJ supravy, lebo som blokoval auta z Dubravky a sprintovat na konecnu pozicat si zelezo. Cuvanie je velmi rizikova zalezitost, bo sa casto zvyknu vykolajit vozy. Ale tam su chvalabohu dobre kolaje. takto som si to tam zopakoval 2x. Upovedomil som dispecera v aute, ze nech mi posle zelezo, lebo mam meskania, jak curak, co mi podhadzuje a ja cakam na dalsi voz aby som si pozical zelezo a dispecer sa usmieval a len vravel, ze "to sa vyriesi, to sa vyriesi"... A co myslis, ze sa vyriesilo ? Nic. Po 3 hodinach mrznutia a poziciavania si zeleza som si vypytal od upratovacky na konecnej v Ruzinove to co tam maju nahradne z roku 1900. Paradoxne, alebo zakonom schvalnosti, od tej chvile som kuril non-stop a nepodhodilo ani raz. Toz... Ale aspon vidis, co dokaze jedno zlomene zelezo na vyhybku, ktore Ti nie je schopny zamestnavatel dodat operativne nahradne. Dalsia vec je, ze ficime tu na uplne na hovno systeme elektrickeho prehadzovania, kedze vozy podhadzuju. To je proste fakt. No cakam, ze mi tu Turbo napise, ze neviem prehadzovat vyhybky.
Ale pre Turba tu mam inu vec: aby toho nebolo malo, tak sa mi vyskytovala porucha "regulator". Mozem Ti popisat kde sa to dialo a za akych okolnosti, ale vysledny efekt bol ten, ze nesiel nakopnut voz. Bolo to 2x v tom istom mieste. Hovorim, podrobnosti okolo toho mietsa Ti mozem napisat ak chces, bo je to miero, kde platia pre nas iste obmedzenia... Vyznas sa v elektrike, tak skus mi vysvetlit wo co go, pripaden, ako tu poruchu odstranit, bo mne sa to oboje krat podarilo v podstate nahodou podla mna.
Diiik.