Davam do pozornosti projekt "Mestske zasahy" od Vallo Sadovsky architects.. Je tam pisane o autobusovom terminale pod Novym mostom, zatravnena elektrickova trat, a dokonca koncept dopravy v Starom meste (zjednosmernenie vnutorneho okruhu): http://www.mestskezasahy.sk/bulletin.pdf
Lenže na výchovu treba mať čas a to pri tom keď sa pozrieš na väčšinu psov zistíš, že jediné čo ľudia vedia so psom robiť je kŕmiť, venčiť a sem tam za veterinárom ísť. Ľudí čo na to majú čas je málo a tých čo sa vyznajú je ešte menej. Takže z toho plynie, že ľudia majú psov len tak na okrasu, maznanie a hlúposti.
informacie o Capacity pravdepodobne podliehaju utajeniu, kedze nikto nic nevie, a to by mal zacat premavat uz od pondelka.. No mozno maju na to utajovanie nejaky dovod - mozno namiesto Capacity pride nejaka zrekonstruovana Vrakosa predlzena na 19,54m ?
Ten trend unikania sa meni, existuju na to statistiky a moze za to lepsia cenova dostupnost za poslednych 20 rokov... ocakava sa ze bude este rast a potom sa stabilizuje...
pes do panelaku nepatri? skor by som povedal ze neschopny a necivilizovany clovek co nevie vychovat chlpatu kopku stastia nepatri do civilizovaneho sveta
Ja by som bol tiez rad, aspon tak pekne ako v Rakusku
Inak pri Devine som dufal (velmi naivne - uznavam) ze popri ceste robia cyklochodnik, a ono to asi bude len obycajny chodnik...
V lete by som vklude mohol chodit do skoly na bicykli, zial kvoli tomu useku Devin - BA si netrufam... Je skoda ze mame popri Morave vybudovanu cyklotrasu, ktora zial konci tesne pred BA
Ja mam tiez pocit ,ze je rano interval L33,133 (usek Kuklovska - Molecova ) 5 minut ,tak neviem co Kadnar tvrdi ze, bude 5 minut ,ked uz dobre 3 roky je tam taky interval .Viac znesiem 15 TR a 33/7 kratky bus ako zrusenu L133, lebo trepat sa mi vobec nechce preplnenou elinou pod NM. Na dlhacoch treba pridavat linky a nie uberat. A keci o subehu neberem
Add L35 - budu ju vyuzivat aj skolaci z Karloveskej 6x, 32 ,kedze poobedny skolsky spoj 17 (ex.377 ) je len pre deti z druziny. Tento skolsky spoj je uplne na hlavu (teda aspon poobede ) . Minimum deti cestuje s nim ( spocitam ich na prstoch 1 ruky ). Ja by som zmenil odchody tohoto spoja na 13:00 a 13:55 z MIU KV smer Borska ( prip. aj 13:25 , t.j. po 5.a 6. vyucovacej hodine by siel ) a deticky z druziny nech idu L35 (plus prestup na KUKL na 32,33 ),ktora by mala stat aj na MIU KV, co v plane v novinach KV nebolo znazornene - mozno chyba .
Má to aspoň jedno pozitívum. Nebudú doťahovať 15Tr/m lebo budú stačiť 25Tr... Asi sa im moc kazila Tatrovka tak zrušili 133. A nepriamo tým aj potvrdili, že keď zrušia 133 bude 25Tr akurát a nebude treba dokúpiť nič. Možno keď dojdu kĺbaky nové bude znovu 133. ? ? ?
Bývanie v satelitných mestečkách je bežné všade vo svete, pretože je dosť veľa ľudí, ktorí nemajú peniaze na bývanie v metropole či inom veľkom meste. A vôbec nemám pocit, že by sa trend unikania z BA na vidiek nejako menil. Naopak, mne sa vidí, že ľudia sú ochotní sťahovať sa na stále väčšiu vzdialenosť z BA. V BA pristupuje k faktoru spomínanému vyššie ešte jeden - znechutenie ľudí tým, ako je mesto vedené. Každú chvíľu niekto ďalší z mojich známych utrúsi "začínam sa obzerať po dome/pozemku na vidieku, na takéto mesto sa môžem ...".
Nevidí sa mi, že by likvidáciou stredového pásu vznikol priestor na dva pruhy - veď tam snáď budú minimálne betónové zábrany ako (na záložnom letisku) na D1 pri Měříne.
Woow oni sa odvážili zrušiť 133. Ja som ju vždy využíval len po Molecovu aj keď som mohol využívať až po konečnú. No preboha načo k LIDLU? To je fakt také hrozné prejsť na zástavku na 33? A pri LIDL som nevidel ani nič také ako zástavku. A Akvarko sa len pripravuje a možno ani nebude...
geodeath