Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6416 - taku istu signalizaciu by mohli (DBP) dat aj na zastavku Slovanet v smere z Ruzinova do mesta na Zahradnícku ked uz nedavaju preferenciu mhd tak aspon toto... ked tade idem elinou tak tam stojime jednu-dve minuty... si mohli dat zalezat aspon na novych usekoch s preferenciou MHD ked uz nemontuju na starych.... akt jak na hlavu postavene vsetko v tomto meste!!! ?
Reply on: geodeath #117130:
urobil si sa ked si napisal tento idiotsky primitivny prispevok bez akejkolvek hodnoty? Debilko co mas proti knazom. Poznas toho vo videu vobec? Ja hej a mozem povedat ze nie je ani "skur*eny" ani "vyje*any". Tak laskavo drz hubu a nekecaj do veci ktorym nerozumies. Okrem toho Durkovsky je KDH-ak tak co ti vadi? Mne osobne prekaza ked sa na takychto akciach zucastnuju bolsevici zo SMERu a tvaria sa ako najvacsi krestania... ☠
Reply on: Viliam22 #117196:
Odtial poznam asi 5 ludi z toho 4 v tvojom rocniku ?
Reply on: Viliam22 #117195:
Tak to ten minibus tých 25 študákov by zvládol aj myslím. No je to ťažké. Kedže to je v podstate sezónna záležitosť. To by však mala STU sa snažiť dohodnúť s DPB, tak ako EUBA. Počas semestra by teda mala 58 lepší interval alebo nejak tak nastavený odchod zo ŽST Nové Mesto aby sa tam študenti dostali 15 min pred začatím vyučovania. Ale ak doteraz niesú sťažnosti, tak asi je to v poriadku.
Reply on: Viliam22 #117195:
ešte som zabudol, študujem program Pozemné stavby a architektúra a na ing stupni štúdia tam chodia robiť študenti zadania, lebo tam je veľa zadaní vo forme skúšok a pokusov v labáku
Reply on: geodeath #117194:
Betón budeš alebo nebudeš mať podľa toho aký štúdijný program študuješ, my ho ako tretiaci máme v zimnom a v letnom semestri, pričom od 20. 10. do 24. 10. sme chodili namiesto cvičení na Technickú na labáky (od 8:00 do 15:00 v hodinových intervaloch po 25 študentov)
Reply on: Viliam22 #117193:
Tak to nič. Z tadiaľ nás nikto neučí našťastie, ale bude - nanešťastie asi,že? No ako často mávate labáky a myslím, že betón sa učí až v letnom semestri druhého ročníka nie? Je aj na druhom stupni potom?
Reply on: geodeath #117192:
Katedra betónových konštrukcií a mostov ?
Reply on: Viliam22 #117191:
To vážne? Pod ktorú katedru to spadá?
Linku 58 využívajú občas aj študenti nakoľko STU má na Technickej Laboratória Betónových konštrukcií (minule so spolužiakmi nás bolo 15 v 58)
Reply on: frenky #117151:
Môj pohľad na 57: 20/60/20/US//60. Prevádzková doba po-pia: 5:30 - 18:15, US 21:45 odchod z JD. Na víkend mám tvoj názor. Všetky spoje by premávali cez Žabí majer na Stavivá.
Reply on: 810zssk #117187:
Super nápad ? ja by som to ešte doplnil takto :

51 : nechať ako je, len interval ráno prilepšiť medzi 7 a 8:30 na 20 minút

57 : Žabí majer/Stavivá - Jurajov Dvor (12/20/12//30) - minibus

58 : Lopenícka - OD Slimák - Mierová kolónia - Rádiová - Technická (30//60) - minibus

K tej 65 a 67, som počul niekde, že sa ich trasy plánujú spojiť a bude to jedna linka s intervalom 15/30/15//30. ?
Reply on: Ike #117166:
Nejde tu o to, či niekto by chodil z Ivánky na Zlaté piesky na bicykli každý deň, problém je inde - t.j. vybudujú sa mimoúrovňové križovatky, rôzne nebezpečné úseky a aj tomu potenciálnemu víkendovému cyklistovi, čo i len chce do susednej obce, prakticky ide o život.

Môžeš si brať príklad z cesty medzi Grinavou a Račou - cyklisti po krajnici jazdia i keď je to pre nich nepríjemné a nebezpečné, pretože nemajú na výber.

Celé je to o tom, že už len ak sa niečo stavia, nikomu ani nenapadne, že sa na sto percent nájde potenciálny "hlupák", kvôli ktorému by oplatila drbnúť aspoň značka upozorňujúca na cyklistu na krajnici. Je to to najmenej, čo sa môže v tomto štáte pre ako-takú bezpečnosť nemotorizovaných ľudí spraviť. ❗
Reply on: Ámos #117186:
V rozbijani systemu zavadzanim takychto nekoncepcnych spajani. Navyse - v pripade zapchy medzi Grobom a Pieskami by ti meskala aj 57. Cestujuci na 57 by ti urcite podakovali ze si im tie meskania zaviedol aby ziskali skvele spojenie s Chorvatskym Grobom.

Osobne by som to skor riesil spojenim so 65, alebo 67 (i ked stale by tu bol meskaci problem). Dalsia moznost je zavedenie minibusovej linky, ktora by mala trasu Technicka - Mierova kolonia (ako L58) - Jurajov dvor - Zabi majer (ako L57).

PAL = primestska autobusova linka
Reply on: 810zssk #117185:
a ako tomu spojenie 57+630 oporuje?
Co je PAL?
Reply on: Ámos #117184:
Pre kolko ludi by to bolo zaujimave? Bolo by ich dost na vznik tohto paskvilu MHD a PAL? To tam rovno mozme dat autobusy zo Senca.

Ja som naopak presvedceny ze cesta ktorou by sa malo pokracovat su nosne linky a k nim pripojne linky do menej vytazenych smerov.
Reply on: 810zssk #117180:
Ano moze byt zaujimava pre ludi z Vajnor a Grobu, ktori pracuju na Majeri.
Okrem ineho nemam rad milion kratkych liniek. Sposobuju neprehladnost systemu hromadnej dopravy.
Reply on: Mike #117182:
Teda 51 by bola zrušená.
Reply on: Ámos #117177:
Hej, to by šlo...ale ja by som dal skôr 58: Technická - Rádiová - Mierová Kolónia - Vajnorská - Odborárska - Nobelova - Voz. Krasňany, ako tangenciálnu linku, ktorá križuje dve električkové radiály a jednú trolejbusovú...
151 z Lopeníckej cez Slimák Tehelnú na Trnko a späť Tehelná Račianska - Lopenícka. Lenže to rozbité spojenie Nobelova- Poflus - Poliklinika Tehelná priamou linkou by neprešlo cez Miú N. Mesto ?
Reply on: geodeath #117136:
Naopak, ja si myslim ze ten update je velmi poucny. Ukazuje ze metro nemusi ist pod zemou a rychlodraha moze byt vedena aj na povrchu, resp. nad nim.

A ten kto to mesto navstivil vie ze to funguje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.