V kazdom pripade by sa dalo obetovat konecna 58 na ZST Nove mesto s trasou Technicka - Radiova - Mierova kolonia - Magnetova (prestup elektricky) Voz. Jurajov dvor - Staviva/Žabí majer.
Mohlo by to ludom z 57 pomoct kedze by vznikol prestup na dalsie linky ako 63, 53, 204, 205 a po novom aj 96. Ale prisli by o prestup na 50 a 1.
Je neuveritelne ako ty dokazes okamzite rozhodnut kam autobus ma a kam nema chodit, kde spojenie treba a kde nie. Stale len potvrdzujes, ze debata s tebou na temu linkove vedenie je zbytocna.
58 na Technickú treba, chodia ňou ľudia z tých firiem, čo tam sídlia.. a občas aj záhradkári z Bočnej.. akurát že počas špičiek je tam max. 6 ľudí na spoj a počas sedla 1-2 a často 0.
však tam je povolený prejazd cez priecestie nie? bola by to len trasa Mierová kolónia - Vajnorská - Jurajov dvor - Bojnická - Žabí majer / Stavivá. Na Technickú chodí 58 skoro stále prázdna, takže ju tam neni treba, prípadne sa opýtaj Solidera, ten ju má odsledovanú.
No a preto sú tam v po-pi SORy... Iná vec je, že pokiaľ sorov nie je dosť k dispozícií, dajú tam cng vrakosu. (Krátky km priebeh, nemusí ísť tankovať z linky a aj keby, dá sa to bez vynechaného kola a s inimom jalových m. ? )
nesúhlas... tretí pruh v danom úseku potrebný nie je... pri aktuálnych aj výhľadových intenzitách dopravy v predmetnom úseku by sa aktuálne žiadalo doplniť inteligentný dopravný systém.... ?
Ani ja si to nemyslim... Ale bavime sa o prioritach a o rozmere funkcnosti.
Ten chodnik medzi Modrou a Pezinkom nie je nevyhnutny. Netvrdim, ze ho nechcem, ja mam rad cykloturizmus a podporil by som kazdy takyto projekt, no vacsina ludi ho aj tak bude vyzivat skor na rekreacne ucely ako na transportne. V takomto pocasi, alebo ked nasnezi, ti kazdy obyvatel Modry (mozno na par vynimiek) odmietne cestovat na bicykli do prace do Pezinku, alebo na prestup do BA. A z hladiska udrzatelnosti je takyto chodnik irrelevantny. A myslim ze ma skor lokalny vyznam, maximalne vramci okresu Pezinok a mali by sa o nho zaujimat mesta Pezinok a Modra, ako o sluzbu (rekreacnu) pre svojich obyvatelov.
Rozsirenie Seneckej cesty je ina vec. Je to zabezpecenie kvalitnej dopravy medzi mestami a obcami okresu Senec, Trnava, Galanta pre akademicku/pracovnu dochadzku do Bratislavy. Uz to nie je nieco co je dobrovolne (relax) ale nieco, co je potrebne (zamestnanie). Navyse tato cesta je cesta 1.triedy a ma nadregioalny vyznam. V pripade uzavery dialnice D1 dokonca celostatny. Uz to nie je len medzi obcami ale je to dolezite vramci kraja/krajov.
Myslim ze ocvhat Velkeho Bielu a Senca obyvatelia uvitaju tiez a tiez to z hladiska autobusovej a tranzitnej dopravy nie je nieco zle, ale skor prinos, ze dialkove linky nemusia ist cez Biel a Senec 40kou. A na toto niekto povie ze to nie je udrzatelne...
Co by bolo udrzatelne? v roku 1800 obohnat Bratislavu plotom a tahat odtial cyklochodniky?
Neviem ci si ivanbuto pomylil mesto s krajom. Podporovat cyklodopravu (ale jej dopravny, nie turisticky vyznam) v ramci mesta by mala byt priorita cislo jedna. Podporovat vsak jej vyznam na urovni kraja je hlupost, lebo rad by som videl tych namakancov v oblekoch a zeny s lodickami ako kazdy den slapu zo zamestnania a spat 30km denne v kazdom pocasi. Turisticky vyznam by mal byt tiez dolezity, ale to uz nie je vec kraja ale samosprav obci... a malo by to byt v ich zaujme...
DPB namiesto toho tie minibusy zavádza tam kde nepremávajú žiadne spoje a tam kde by mohli šetriť nechodia. Radšej vymýšľajú kde ubrať na nosných linkách. Najprv by si mali spraviť poriadok v tých linkách čo už existujú a nielen autobusových ale aj električkových ?
Mike