Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #117179:
Povedz jednu vec ktoru by si tym ziskal. Mas snad dojem ze relacia Chorvatsky Grob - Zabi majer je nejaka extra zaujimava?
Reply on: 810zssk #117178:
ked to ty tvrdis!
Reply on: Ámos #117170:
Nebolo.
Reply on: Mike #117175:
V kazdom pripade by sa dalo obetovat konecna 58 na ZST Nove mesto s trasou Technicka - Radiova - Mierova kolonia - Magnetova (prestup elektricky) Voz. Jurajov dvor - Staviva/Žabí majer.
Mohlo by to ludom z 57 pomoct kedze by vznikol prestup na dalsie linky ako 63, 53, 204, 205 a po novom aj 96. Ale prisli by o prestup na 50 a 1.
Reply on: geodeath #117174:
Je neuveritelne ako ty dokazes okamzite rozhodnut kam autobus ma a kam nema chodit, kde spojenie treba a kde nie. Stale len potvrdzujes, ze debata s tebou na temu linkove vedenie je zbytocna.
Reply on: geodeath #117174:
58 na Technickú treba, chodia ňou ľudia z tých firiem, čo tam sídlia.. a občas aj záhradkári z Bočnej.. akurát že počas špičiek je tam max. 6 ľudí na spoj a počas sedla 1-2 a často 0.
Reply on: Ámos #117173:
však tam je povolený prejazd cez priecestie nie? bola by to len trasa Mierová kolónia - Vajnorská - Jurajov dvor - Bojnická - Žabí majer / Stavivá. Na Technickú chodí 58 skoro stále prázdna, takže ju tam neni treba, prípadne sa opýtaj Solidera, ten ju má odsledovanú.
Reply on: geodeath #117171:
a ako by si viedol 58?
Reply on: marian555 #117165:
to je moskovská elina ale co to tam robi fakt neviem...
Reply on: Ámos #117170:
no a čo takto 57 a 58? z 58 stačí odvoz na električky na Vajnorskú.
Reply on: Mike #117169:
A nebolo by vhodne spojit 630 a 57 do jednej linky?
Reply on: geodeath #117168:
No a preto sú tam v po-pi SORy... Iná vec je, že pokiaľ sorov nie je dosť k dispozícií, dajú tam cng vrakosu. (Krátky km priebeh, nemusí ísť tankovať z linky a aj keby, dá sa to bez vynechaného kola a s inimom jalových m. ? )
Reply on: Ike #117161:
práve som písal s kámošom čo tam pracuje a povedal mi, že maximum vyťaženosti má 57 o 7 ráno a medzi 16 a 17h, vtedy je v autobuse 20 až 30 ľudí.
Reply on: Emo #117153:
nesúhlas... tretí pruh v danom úseku potrebný nie je... pri aktuálnych aj výhľadových intenzitách dopravy v predmetnom úseku by sa aktuálne žiadalo doplniť inteligentný dopravný systém.... ?
Reply on: Ámos #117133:
Ani ja si to nemyslim... Ale bavime sa o prioritach a o rozmere funkcnosti.

Ten chodnik medzi Modrou a Pezinkom nie je nevyhnutny. Netvrdim, ze ho nechcem, ja mam rad cykloturizmus a podporil by som kazdy takyto projekt, no vacsina ludi ho aj tak bude vyzivat skor na rekreacne ucely ako na transportne. V takomto pocasi, alebo ked nasnezi, ti kazdy obyvatel Modry (mozno na par vynimiek) odmietne cestovat na bicykli do prace do Pezinku, alebo na prestup do BA. A z hladiska udrzatelnosti je takyto chodnik irrelevantny. A myslim ze ma skor lokalny vyznam, maximalne vramci okresu Pezinok a mali by sa o nho zaujimat mesta Pezinok a Modra, ako o sluzbu (rekreacnu) pre svojich obyvatelov.

Rozsirenie Seneckej cesty je ina vec. Je to zabezpecenie kvalitnej dopravy medzi mestami a obcami okresu Senec, Trnava, Galanta pre akademicku/pracovnu dochadzku do Bratislavy. Uz to nie je nieco co je dobrovolne (relax) ale nieco, co je potrebne (zamestnanie). Navyse tato cesta je cesta 1.triedy a ma nadregioalny vyznam. V pripade uzavery dialnice D1 dokonca celostatny. Uz to nie je len medzi obcami ale je to dolezite vramci kraja/krajov.

Myslim ze ocvhat Velkeho Bielu a Senca obyvatelia uvitaju tiez a tiez to z hladiska autobusovej a tranzitnej dopravy nie je nieco zle, ale skor prinos, ze dialkove linky nemusia ist cez Biel a Senec 40kou. A na toto niekto povie ze to nie je udrzatelne...

Co by bolo udrzatelne? v roku 1800 obohnat Bratislavu plotom a tahat odtial cyklochodniky?

Neviem ci si ivanbuto pomylil mesto s krajom. Podporovat cyklodopravu (ale jej dopravny, nie turisticky vyznam) v ramci mesta by mala byt priorita cislo jedna. Podporovat vsak jej vyznam na urovni kraja je hlupost, lebo rad by som videl tych namakancov v oblekoch a zeny s lodickami ako kazdy den slapu zo zamestnania a spat 30km denne v kazdom pocasi. Turisticky vyznam by mal byt tiez dolezity, ale to uz nie je vec kraja ale samosprav obci... a malo by to byt v ich zaujme...
Pardon, som sa troska pobavil a zarazil co som na nete nasiel:
http://pauzicka.zoznam.sk/obrazky/vsetky/Mix_zabavnych_obrazkov_23
Vie niekto povedat co to je? ❓ ?
Reply on: Ike #117161:
mozno by stacilo 5 postarsich bicyklov ktore by boli k dispozicii pri vozovni k vypozicaniu ?
Reply on: geodeath #117157:
Ty si vôbec nepochopil, že tu nejde len o L96 ale najmä o celkový stav vozového parku DPB. ?
Reply on: Ike #117161:
DPB namiesto toho tie minibusy zavádza tam kde nepremávajú žiadne spoje a tam kde by mohli šetriť nechodia. Radšej vymýšľajú kde ubrať na nosných linkách. Najprv by si mali spraviť poriadok v tých linkách čo už existujú a nielen autobusových ale aj električkových ?
Reply on: frenky #117159:
povedzme to narovinu 😃 dpb by usetril ak by jednoducho kupil z Darexu za 400 000 jazdeny Seat Alhambra a dal tam 20 minutovy interval 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.