http://imhd.sk/ba/index.php?img=40509&typ=gm
Hmm, aká to podobnosť s autobusmi Slovak Lines... Ale po spustení riadnej BID to nemusí byť na škodu, skôr naopak...
Ale do spustenia BID, nechce tými vozidlami náhodou iniciatívny DPB začať konkurovať vybraným prímestským linkám Slovak Lines? ?
Okrem autoškoly DPB sa to kam plánujú? Na 901-ku, ak sa podarí predĺžiť do Hainburgu a kam ešte? Na 630-ku?
Hmm, aká to podobnosť s autobusmi Slovak Lines... Ale po spustení riadnej BID to nemusí byť na škodu, skôr naopak...
Ale do spustenia BID, nechce tými vozidlami náhodou iniciatívny DPB začať konkurovať vybraným prímestským linkám Slovak Lines? ?
Okrem autoškoly DPB sa to kam plánujú? Na 901-ku, ak sa podarí predĺžiť do Hainburgu a kam ešte? Na 630-ku?
barack40
K prestupovaniu by som podotkol jednu vec, ze tunajsie cestovne listky platia hodinu od oznacenia, nie tak, ako v SK mensich mestach, ze jednorazove bez prestupu, cize ludia nemaju s prestupmi take starosti, ako u nas.
Koneckoncov, byvala linka 6 mi pripadala, ako keby v BA koncila 30 a 37 na z. Chatam Sofer alebo 70 na Safku. Len s tym rozdielom, ze tie zastavky su tu pomerne blizsie.
Ja v tom vidim jednu nevyhodu, a sice v case zapch vozy tociace sa V Le Port meskaju inac, ako spoje zo Sene, cize interval zachovany nie je, tak ako pri opacnom smere