Este doplnim k teme nakladov:
Trolejbus vychadza lacnejsi iba v kopcovitom terene, bohuzial. Momentalne to tak je, ale ked Bush zautoci na Irak tak potom nezavisla trakcia bude v tazkych problemoch (cena nafty...). Vzdy su take obdobia, kedy je trolejbus lacnejsi, alebou naopak. Ale najlacnejsia stale (odhliadnuc od ceny nafty) ostava elektricka. Vzdy bola najlacnejsia, je nalacnejsia a aj bude najlacnejsia. To si treba uvedomit. Nie som proti rozsirovaniu trolejusov, to vobec, ale na DD sa fakt viac hodi tramvaj.
Trolejbus vychadza lacnejsi iba v kopcovitom terene, bohuzial. Momentalne to tak je, ale ked Bush zautoci na Irak tak potom nezavisla trakcia bude v tazkych problemoch (cena nafty...). Vzdy su take obdobia, kedy je trolejbus lacnejsi, alebou naopak. Ale najlacnejsia stale (odhliadnuc od ceny nafty) ostava elektricka. Vzdy bola najlacnejsia, je nalacnejsia a aj bude najlacnejsia. To si treba uvedomit. Nie som proti rozsirovaniu trolejusov, to vobec, ale na DD sa fakt viac hodi tramvaj.
romanca
mozno existuju vo svete aj pohodlnejsie trolejbusy ako tie nase, ale tie nase su priserne aj z hladiska sedaciek, ich rozmiestnenia a dostupnosti. dalej by som za nepohodlnu oznacil velmi vyvisenu podlahu.
som zvedavy, ake argumenty budu v prospech trolejbusov, ak maju odovodnit isto nie male naklady na vybudovanie trolejoveho vedenia na dlhych dieloch.