Reply on: Peon #114848:
Tak nemôže povedať že "áno, máte pravdu, BID sa stále odsúva. Politici stále niečo vymýšľali, Klučka bol politicky pre nás neprijateľný, tak sme ho museli nahradiť nám blízkou osobou (Ballek), ktorý prehodnocuje všetko po Klučkovi a často vymýšľa vlastné, nové materiály... ale aj tak poslanci sporné veci neschvália a najväčší spor je momentálne medzi všetkými tromi dopravcami a taký "menší" (čo sa týka BID) medzi VUC a mestom... Všetci traja dopravcovia sa totiž boja prepadu tržieb: v pracovnej skupine pre BID boli zástupcovia ZSSK "pro-Bid" nahradení "anti-BID", Slovak-lines je stále proti a DPB, ktorý ako prvý pochopil situáciu a začal brať BID ako hotovú vec vidiac, že zvyšní dvaja predpovedajú brutálny prepad tržieb, aj on sa vrátil od prevažne kladného k prevažne zápornému stanovisku... Takže hoci sa všetci tvária že to už už bude, dopravcovia skutkami dokazujú opak a posledne schválené podmienky, ktoré sú zásterkou na ich obavy, odsúvajú spustenie BID na uvedené obdobie. Ostatné navrhované riešenia ponúknuté od BID odmietajú..."
geodeath
Ešte k tomu, že tá linka neslúži istone len pre cintorín ale aj pre obyvateľov Kapitulského dvora. Tí by myslím privítali keby linka jazdila od cca 6 až 6:30 aspoň.
Už som tu aj spomínal nespočetne krát, žeby bolo lepšie keby k cintorínu vykonávali zachádzky spoje linky 80 a najlepšie by bolo priamo k bráne cintorína. Miesta je tam dosť a nespratné gumokoly, by sa dali usmerniť vodorovným dopravným značením. Kraťas by tam otočku zvládol v pohode myslím.