Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #114719:
Aj v Solarisoch sú bezpečnostné pásy na sedadle vodiča a hádaj koľko vodičov sa ním pripútava?
Reply on: Mikimaus #114713:
Budeme sa musieť Makrokufra spýtať osobne. Ja som si tam nikdy žiadny pás nevšimol, s ohľadom na rok výroby som ho tam ani neočakával.
Ale pokiaľ tam skutočne je, tak máš pravdu, platí povinnosť vodiča pripútať sa na mieste vybavenom bezpečnostným pásom. Výnimku majú len policajti, saniťáci, hádam ešte nejakí poštári a taxikári (tu v ČR už ani tí nie).
Reply on: Ike #114700:
Pokiaľ som ja pochopil z vyjadrení, tak autobus šiel 30 km/h, čo nie je rýchlo a vodič nebrzdil, lebo spadol zo sedadla.
Reply on: drink #114696:
S ohľadom na tvorbu GVD v Maďarsku, kde to podlieha Národnému Dopravcovi a ľudovým tlakom ešte viac, ako v ČR, to nemusí znamenať vôbec nič. Ale proti autobusu ako prieskumníkovi tiež, ako som už písal, nič nemám. Ale nech to platí BA kraj a Moson Megye a nie DPB.
Reply on: zakaznik #114715:
...alebo ak tam teda je, tak ho mal mat zapnuty.
Co sa tyka tej nehody na Patronke, tak zas sa ukazuje (ak je pravda, ze vodic spadol zo sedadla), ze bezpecnostne pasy su neni len na srandu kralikov. Mozno sa to nemuselo vobec stat, ked by v tom buse bol na sedadle vodica.
Reply on: Ike #114712:

pardon tuto, nejako som nedopatrenim urezal sipky
http://i33.tinypic.com/1z67705.png
Reply on: S499.1023 #114682:

Pokial myslis ci maju bezpecnostny pas:

Bigmac (WAP)
6.4.2005 07.56 #42869 Re:
Mikimaus: ale ikace 4x5.xx MAJU bezpecnostne pasy na sedadle vodica. Teda aspon ked z Pesti prisli, tak mali


? ?
k tej nehode, dajte tam radsej tuto grafiku
http://i36.tinypic.com/2cy2n8z.png
mal som cas a pohral som sa s tym.

cez ten google maps to nevyzera dobre
Reply on: S499.1023 #114681:
Na veci to nic nemeni..je to precin ?
Reply on: squeezerman #114655:
to je snad jedno - zmrd jak zmrd
Reply on: Peon #114708:
A sú Aupark a Danubia tak životne dôležité? dá sa to vyriešiť aj inak.
91 : Čunovo - Rusovce - Jarovce - Panónska - Nový most
191 : Rusovce - Dolnozemská - Ovsište - Apollo - ASMN...ešte ostáva vyriešiť či by bola vhodná zachádzka cez Ovsišťské námestie a tiež či by šla ako 88 okolo SND alebo ako 68 a potom zahla ako bývalá 70 z čias 70+71 k Nivám. Myslím, že tento návrh je znesiteľnejší už o dačo.
Reply on: 810zssk #114600:
Zaujímavé, ako sa teraz pred prechodom na Euro dopravcovia na Slovensku pretekajú v predaji dopravných kariet za čo najnižšiu cenu.

Ale myslím, že lepšie by bolo, keby sa jedna dopravná karta (napr. na Slovak Lines) dala používať u všetkých dopravcov na Slovensku.

A to tak, že aj kredit navýšený napr. v Slovak Lines by sa dal používať u všetkých dopravcov a naopak. Na zázraky však neverím... ?

Re #114704 geodeath: Tá 91 vynechávajúca Jarovce je podľa mňa tiež dobrý nápad, ale asi iba v prípade, žeby 91 aj 191 išli naďalej pod Nový most.

Lebo keby 191 išla na ASMN a zároveň iba ona by obsluhovala Jarovce, tak to by sa Jarovčanom (myslím, že oprávnene) určite nepáčilo. Prišli by totiž o priame spojene k Danubii, k Auparku, do centra mesta (menovite pod Nový most)...
Reply on: geodeath #114704:
ČuNovo, ČuNovo, ČuNovo, ČuNovo, ČuNovo, ČuNovo, ČuNovo, nie Čuňovo ?
Reply on: geodeath #114704:
Pokial viem nie je to v sci-fi, ale v clankoch a je to oficialny navrh linkovania po otvoreni trate do Petrzalky (ale to bolo este pred zmenou linkovania v 2005-om)
Reply on: S499.1023 #114683:
Plus preukaz poslanca NR SR, sudcu, prokurátora a ešte nejaky.
Reply on: Peon #114702:
Aj tu na stránke je v sci-fi sekcii dáka mapka kde je tak 191 navrhnutá už keď by bola električka v Petržalke. A inak by bolo fajn spraviť to tak, že 191 keďže začína v Rusovciach tak by ostala po trase cez Jarovce a 91 by nešla cez Jarovce ale von z Rusoviec ako chodia všetky autá z/do mesta z Rusoviec a Čuňova. Samozrejme, žeby potom bolo treba celotýždenne zaviesť aj linku 191 keby 91 vynechávala Jarovce.
Reply on: Peon #114702:


pod Novy Most 13,1 km (deviatilita 1,22)
na AS Mlynske Nivy 12,2 (deviatilita 1,14)
Reply on: drink #114696:
Pre Rajku samotnú by za pokus stál asi skôr ten autobus.

Ale myslím, že zopár vlakov denne by pokusne z Petržalky cez Rajku a Mosonmagyarovar do Gyoru (alebo aj ďalej?) naozaj mohli skúsiť zaviesť...

Re #114698 geodeath: A to je, myslím, že dobrý nápad s tou 191 cez EUBA a Most Apollo na ASMN napríklad. Ako nová možnosť spojenia by to snáď mohlo mať šancu na úspech...

Vie niekto, na ASMN je to bližšie alebo ďalej ako pod Nový most? Približne o koľko km ❓
Reply on: Ike #114700:
vedomý

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.