andrej: Tak k tomu sa neda nic dodat, naozaj je to tak :-(( Musim sa priznat, ze mi castokrat unika vyznam toho, ze napriklad na Slavicom udoli (smer PKO) stiham prestupit z linky 30/37 na 31/39, ale nie naopak, pripadne ze na nejakom velkom (rozlohou) prestupnom uzle (Patronka, Racko...) mi ide spoj z opacnej strany (na ktoru sa dostanem za cca 2 minuty, ak sa chcem motat cez auta iduce 60 km/h a viac alebo 5 minut, ak nechcem) za minutu...
BTW v dopravnom kolapse ma obcas auto predsa len vyhodu, da sa odbocit z tej trasy a vymotat nejakymi vedlajsimi ulickami (ak tie nie su plne aut, ktorych vodici si mysleli, ze su chytri...)
BTW v dopravnom kolapse ma obcas auto predsa len vyhodu, da sa odbocit z tej trasy a vymotat nejakymi vedlajsimi ulickami (ak tie nie su plne aut, ktorych vodici si mysleli, ze su chytri...)
Kockac
Turbo #11427: To by bolo ono! :-))
Anndy008 #11432: Hmm... mne osobne sice prestupy nevadia, ale fakt, ze pri prestupe musim budto sprintovat (napriklad 90 sekund z Trnavskeho 31/39/78 na Racko 21/210 od ASMN), aby som stihol alebo mozem pockat cely interval (v 95% pripadov, co uz je velmi slusna sabotaz), ma vytaca. Ale ak budem moct ist do prace za 20 minut s 10 pohodlnymi prestupmi (t.j. chodzou, nie beh krizom cez celu krizovatku pomedzi auta), rad tu moznost vyuzijem (sucasny rekord je 23 minut s 1 presprintom).