Nehnevaj sa, ale pokús sa o trošku triezve uvažovanie s číslami. Ten tvoj jeden autobus by si proste na doprave ani nespozoroval a suma rozhodne nie je taká, že by sa za ňu skracoval interval z 12 na 8 minút.
Ja trvám na tom, že vybavenie vodičov rovnošatami je zákonná povinnosť dopravcu, na ktorú sa tu aj inde roky kašľalo a teraz sa to ide naprávať.
A vo zvyšku dňa by tie súpravy robili čo?
Povedzme si to takto a to na tvrdo. Trať cez Rajku do Hegyeshalomu je vhodná pre nákladnú dopravu. Pre osobnú dopravu je v súčasnosti zbytočná a ešte dlho bude. Tak isto sú v réžii ŽSR (absurdná výška poplatkov za DC) a ZSSK (dementné uvažovanie typu zrušíme na každej trati jeden vlak, ušetríme) pod akobyvelením hejslovenského riaditeľa, ministra Srandovného a pod bičom samotného Veľkého Červeného Hranola, zbytočné všetky trate, kde prejdú 3-4 páry šukafónov za deň.
Do Rajky patrí malý autobus a nie vlaky na stanici za dedinou.
A jediným správnym spôsobom financovania je ten, že sa zídu predstavitelia Bratislavskej župy a Hegyeshalomskej megye a dohodnú sa na rozkľúčovaní dotácie medzi sebou.
ok, neberiem ti tvoj názor. aj keď podľa mňa je lepšie je mať neuniformovaných vodičov s intervalom 8 ako uniformovaných s intervalom 12. alebo keď ideš napr. na nejaký štátny úrad (tiež platené z mojich daní, rovnako ako dpb), tiež im zamestnávateľ nedáva zo svojho rovnaké oblečenie...
Ako bývalý praktikujúci vodič trolejbusu ti opakujem, že 15Tr NIE JE pomalší ako 14Tr. Je mi úplne jedno, aké vzorce použiješ, taká je objektívna realita.
Keby si napísal, že 15Tr obvykle jazdia pomalšie, tak by som s tebou v pohode súhlasil. Ale ty sa snažíš našiť nejaké vzorce a rovnice fyzikálnych vlastností trolejbusu na psychické vlastnosti vodičov trolejbusu...
Ktorá časť 203 sa Ti zdá byť pomalšia s kĺbovým vozom a prečo? Keď ešte bola 213 Koliba - Búdková a yimná posilová 213 X Koliba - Hodžovo námestie, tak som vždy s kĺbákom dobehol Hrobusta, čo išiel tuším 7 minút predo mnou z Koliby .
Ja som okrem vyššieho výkonu 15Tr vždy využíval aj to, že kĺbák má výhodnejšie umiestnené zberače a môže ísť ďalej od vedenia, čo umožňuje aj vyššiu rýchlosť v oblúkoch.
Nebude tá pomalosť kĺbákov daná tým, že vodičom nikto nepovedal, ako sa s nimi má a môže jazdiť?
Fenomén kývania vleku s následným vzpadnutím zberačov som pozoroval len u niektorých Sanosov, nikdy nie u 15Tr.
Tak a stačilo. Prosím admina, aby na základe tohto príspevku, ktorý dôvodne podozrievam z uplatňovania princípu kolektívnej viny a zo šírenia rasovej a triednej nenávisti, zrušil účastnícke konto diskutujúceho "bwd". Pokiaľ sa pokúšal urážať trebárs i mňa, nevadilo mi to, na uplatňovanie princípu kolektívnej viny som alergický.
Inak ma vrcholne opäť znechutila poondiata reklama Katolíkov, ktorí vyzávajú na zjednotenie, a nech 2. novembra zapálime sviečku za nenarodené deti. Vrchol drzosti takto zasahovať do súkromia. Ja si zas žiadam aby 3. novembra sme zapálili sviečku pre tých, ktorých katolícka cirkev roky vydierala šikanovala a neraz pristúpila k fyzickej likvidácii.
AAA