Neviem, ci tolko vodicov DPB byva na Vychodnom, ze by to bolo kvoli tomu potrebne. Skor si myslim, ci v tom nemoze hrat rolu navoz rusnovodicov do RD Vychod...
Chcel by som sa trocha popýtať na názvy lokalít v BA. Že čo to vôbec znamená napr. Dlhé diely? Hlavne tie "diely". Vlčie HRDLO. Ešte si niesom istý tým čo je hon ale nejaký názov pre pozemok určitej veľkosti nie?
Tak ak je pravda, že prerábajú to priecestie tak doteraz som si myslel, že len na Slovensku sa môže niečo podobné stať, ale ako vidím tak nielen u nás... ? A prečo tak reagujem? Ak som pochopil správne to je stará cesta na Viedeň... A zhodou okolností je uzatvorená aj na celý víkend dialnica na Viedeň a pri obchádzke som dnes čakal polhodinku v 5km kolóne pri obchádzke... Ja len nechápem to kto dovolil opravovať dva hlavné ťahy medzi Bratislavou a Viedňou naraz... Ale môžem byť rád, že aj kebyže ideme po starej ceste takčitak je tam obchádzka... ?
Wie kann das in Osterreich passieren?
Robi sa zel. priecestie medzi Wolfsthalom a Hainburgom. V smere od Bratislavy obchadzka vyznacena na kruhaci pred W. a stoji tam aj policajt. Linkove autobusy maju povoleny prejazd po polnej ceste (cyklotrasa) na druhej strane trate.
V Haiburgu som nepostrehol ziadnu zmienku o obchadzke. Podla mnozstva slovenskych aut, ani oni. Na poslednej krizovatke pred priecestim je zakaz vjazdu bez vysvetlenia. Policajti su az dalej, tam kde zacina obchadzkova trasa pre autobusy (riadena semaforom). A pekne kasiruju.
Sranda bola, ze na jedno z takych aut hadam kilometer vyblikaval vodic Slovenskych ciar.
Priamo v Hainburgu som videl aj jeden SOR, jeho EC ani napis na transparente som nedokazal precitat.
vobec nejde o garaz. Malacky, Senec a Pezinok boli samostatne zavody, chvilu aj podniky. Dokonca aj dnes by sa mali vozidla (aj osobne) prihlasovat podla miesta prevadzky, nie podla sidla podniku.
Ale ja som myslel aj s ohľadom na sedlový interval. Pri trolejbusových linkách 201-212 platí bez rozdielu, že po rannej špičke sa prechádza na interval s akým sa jazdí aj v poobedňajšej špičke. 33 má interval ráno/sedlo/poobede úplne iný, čiže neprechádza v sedle na taký interval s akým jazdí v poobednej špičke. Mimochodom je ešte vodičov stále nedostatok? Lebo DPB už nevolá tak zúfalo po vodičoch ako predtým, aspoň mne sa zdá. Čiže by mohli napraviť oslabené linky do pôvodného stavu, nie?
Na t-busových linkách okrem 201, 202 a 208 bol interval 10/12/12/12//15. Okrem linky 206, ktorá mala cez víkend 30 minút. Potom v 2007 neboli vodiči a tak sa interval na linkách 203, 206, 207 a 211 predĺžil do podoby v akej je dnes.
Čo sa týka 33 a 201, 202, 208, tie vzhľadom na vyššie prepravné nároky treba nechať v zvláštnom intervale.
Martin Fundárek