Turbo-na 7085 ešte nieje spravený panel vodiča a s oživením sa ráta začiatkom budúceho roka,SGP má byť dokončené v tom istom čase.Čo sa týka laku na 104,38 a SGP tak keď sa raz skúšal ručný náter tak to vypadalo neuveritelne otrasne že to potom račej nastriekaly,čo sa týka zberačov tie musia byť žlté lebo aj keď sú tieto vozy historické musia spĺňať podmienky na to aby mohly byť prevádzkované a prešly cez OTK.Čo sa týka 104 asi hučia prevodovky pre nedostatok oleja v nich čo svedČí o zlej bežnej (respekttíve žiadnej)údržbe.
d3k0-keď máš pripomienky ku kvalite prác adresuj ich vedúcim pracovníkom nie mne a okrem toho poznám niekolko dobrích pracantov a odborńíkov ktorí pracujú v UDJD .Týmito tvojimi rečami všetkých hádžeš do jedného vreca.Ty asi nevieš aká je to komplikovaná práca rekonštruovať tie staré historické vozy.Všetko je ručná práca na kolene a preto to trvá tak dlho Ty hlupák.
d3k0-keď máš pripomienky ku kvalite prác adresuj ich vedúcim pracovníkom nie mne a okrem toho poznám niekolko dobrích pracantov a odborńíkov ktorí pracujú v UDJD .Týmito tvojimi rečami všetkých hádžeš do jedného vreca.Ty asi nevieš aká je to komplikovaná práca rekonštruovať tie staré historické vozy.Všetko je ručná práca na kolene a preto to trvá tak dlho Ty hlupák.
Turbo
7085 este nie je dokoncena? Co konkretne na nej nie je hotove? Priznavam ze som ju videl iba zvonka. Prosim prezrad co na nej este treba dokoncit a aj priblizny termin jej odovzdania.
Si si isty ze sa bude najprv opravovat voz c. 31? Ak urcite ano, tak opravim novinku.
Ku kvalite: tak napr. 38 ked dosla z ustrednych tak nebola bohvie aka. Na prvej jazde z nej odpadli bocne dosky zabranujuce aby sa niekto dostal po kolesa... To svedci o "kvalitnej" praci. Navyse nechapem preco natreli pantograf na 38 v UDJD na zlto. Predsa mal byt cerveny, nie? Aky drazny urad? Aky predpis? Vsak aj historicky masiny ZS nezodpovedaju farebnym predpisom, preco by mala elektricka? Velmi dobre si pamatam ako hnusne voz 38 vyzeral ked mal zlty pantograf. Proste grc! Dalej samotny nater: Nechapem preco je striekany. Nemal by byt nahodou natierany rucne stetkou? Vyzra takto historicka elekticka? Leskly striekany lak a k tomu este nespravna farba pantografu. Ako sa v 1950-tych rokoch natierali elektricky? Rucne stetkou, nie striekanim. Prazske historicaky su vsetky natierane stetkou. Teda vsetky ktore sa v case svojej premavky tak natierali. Pevne dufam ze vozy 18 a 31 dostanu skutocny dobovy nater, spravne farby a najma spravnu technologiu nateru. 38 sice vyzera pekne (ako pre koho), leskne sa, ale to nie je tak ako to vyzeralo a ako by to malo byt.