Juro: No jo, je to sila...Len by som chcel vedet ci je to uz kompletny zoznam, co sa uz nebude menit, tz ci je to uz 100% ce na tychto tratiach sa prestane premavat (Os)...
Vies, keby som sa ja podpisal ako Cervena Ciapocka, tak o mne tiez nikto nevie. Asi tak. Mozno to niekto z vazky je, mozno nie. Kto to tu ponukal tu bublinku do vodovahy??? ;-P
Juro: no tento zoznam aspon realne zobrazuje osobnu dopravu na tychto tratiach ako ten predosly-ten bol robeny podla stavu trati, tento podla skutocnej ziskovosti v osob. doprave - tak mi to pripada.
Ja neviem co to stale niekto tara o zmene rozchodu, tato vec je jasna: Ziadna zmena rozchodu sa nebude konat. Jasne? Par individui trva na svojich nazoroch (tie im neberem), ale ked to nevedia podlozit rozumnymi argumentami.
Turbo. Ja neviem kto to je Macko Usko.
Dvojrozchodova trat - to je pekna kravina, to nebude nosny dopravny system Bratislavy, ale Petrzalky.
Macko Usko co mas proti rozchodu 1000mm? Mate s nim v lese nejake problemy?
Macko Usko: "V úsekoch spoločných s doterajšou električkou sa aj tak trate musia rekonštruovať lebo sú v katastrofálnom stave a tak sa urobí trať dvojrozchodová" - nuz neviem, Radlinskeho, nabrezie, Vajnorska boli tiez v dost zlom stave a kde je tretia kolajnica?
Nová rýchlodráha do Petržalky (a neskôr aj inde), ktorá by sa budovala za Ďurkovského primátorstva bude aj tak na rozchode 1435 mm, nech si dorastenci DPB na iMHD píšu čo chcú. Skutočne rozhodovať o tom budú našťastie iní. V úsekoch spoločných s doterajšou električkou sa aj tak trate musia rekonštruovať lebo sú v katastrofálnom stave a tak sa urobí trať dvojrozchodová aby na nej mohli premávať aj súčasné električky.
frenky
Ale urcite nie som macko usko...