Oprava: Nebolo by lepšie ešte raz nad týmto pouvažovať a dať riešenie takéto: Miesto navrhovaného neprestupného lístka 15 min dať 30 min prestupný lístok v hodnote 0.60 EUR (18,08 Sk) a 60 min lístok dať na 90 min prestupný lístok 0,80 EUR (24,10 Sk). Konverzný kurz je 30,1260 SKK/EUR.
?
Sledujem to tu pozorne už od včera, ale nikde odkaz na konkrétny článok nebol. Vždy sa len niekto odvolal na článok v BN (oba som si prečítal a nikde nič), príp. na bratislava.sk ale konkrétny link som tu nevidel.
"Samozrejme že je, pretože sedíš stále v tom istom dopravnom prostriedku. V mojom prípade by som však cestoval najprv po trase L91 do mesta v napríklad L93 a potom zase L91 von z mesta, čo je jednoznačne protismerné."
Aha, takže keď prestupuješ a použiješ zastávku v opačnom smere, tak to nie je jednosmerné spojenie?
Čo však v prípade, že vystúpiš z linky 50 z Auparku na Šafárikovom námestí a nastúpiš do 95-ky smer Petržalka (zastávka je v tom istom smere). To je jednosmerné spojenie, alebo nie?
A čo v prípade, že prestupuješ v uzle, kde je viacero zastávok (napr. Račianske mýto). Aký max. povolený uhol môžu zvierať zastávky (resp. smery trás z nich vychádzajúce), aby bolo spojenie podľa Teba brané ako jednosmerné? ? ?
Ináč je to pekný výdrb s týmto tzv. riešením MHD v BA. Linky sa rozkuskovali na niekoľko častí, aby ľudia viac a viac prestupovali, aby sa dostali na určené miesto a preto boli zavedené prestupné lístky ako 10 a 30 min. atď. Ale teraz pozor niekto zhora dáky ING, čo využíva svoje auto skoro všade zruší prestupnosť a zmení 10 min (prestupný) na 15 min (neprestupný) a 30 min (prestupný-"zrušený") na 60 min (prestupný) BINGO!
Nebolo by lepšie ešte raz nad týmto pouvažovať a dať riešenie takéto: Miesto navrhovaného neprestupného lístka 15 min dať 30 min prestupný lístok v hodnote 0.60 EUR (18,08 Sk) a 60 min lístok dať na 90 min prestupný lístok 0,70 EUR (21,09 Sk). Konverzný kurz je 30,1260 SKK/EUR.
Samozrejme že je, pretože sedíš stále v tom istom dopravnom prostriedku. V mojom prípade by som však cestoval najprv po trase L91 do mesta v napríklad L93 a potom zase L91 von z mesta, čo je jednoznačne protismerné.
"To nie je možné, pretože ten platí len jedným smerom, teda ak chcem cestovať na koniec Lúk, tak od VŠ manažmentu sa musím odviesť na ŽST Petržalka a odtiaľ v protismere s 91, 191."
A čo je to jednosmernosť? Podľa môjho názoru spojenie z A do B (spojenie A - B - A by nebolo jednosmerné). Ty tvrdíš, je jednosmerné nie je spojenie A - B, ak sa počas neho zmení smer jazdy. A čo potom, keď ideš napr. linkou 88 z Einsteinovej na Nový most, tu je obrat o 270 stupňov doprava. Smer sa mení trikrát. Aj to už nie je jednosmerné spojenie? ? ? ?
Ak sam hovoris, ze stihne prestupit minimum ludi, preco im to nenechas ako bonus?
V kazdom pripade, ako tu uz bolo spomenute, zaviedli sme prestupny system s tym, ze ludia budu pravidelne prestupovat nosna+zberna linka. Tymito zmenami sa cely system naburava a nie je fer. Nieco podobne ako sme rycali, ked isla vlada menit druhy pilier. Menia sa pravidla pocas hry. Alebo natahaj znova linky odvsadial vsade, nech mozem ist z Petrzalky bez prestupu 15 minut.
"Počet prepravovaných osôb vzrástol v porovnaní s plánom o 2,151 mil., čo je v porovnaní s minulým rokom nárast o 684 tis. osôb, čo predstavuje medziročný nárast o 2,99 %."
no vo voze da blok len blbemu, vsetci cierni pasazieri zasadne vystupia a riesia to uz v klude bez cestujucich, takze tie tvoje statistiky su na 2 veci ze si nevidel nikoho davat uplatky, pochopitelne si ani vo voze nemohol, lebo tam ho ani nikto nedava, to je asi ako robit statistiku ladovych medvedov na sahare
NN