d3k0:Dnes som videl na linke č.4 7301+7302 tak to daj do noviniek.
No sak ale co som mal s nimi urobit vtedy ?:) Ked to nejde dohovorom, tak treba zelezo pouzit..
Inak kokos jak ja neznasam tych homelesakov smradlavych v MHD. Akoze to ze nemaju home mi je luto, ale to ze sa vozia SMRADLAVY v MHD - to ma sere. Poznate tych dvoch, co si vzdy na Ostredkoch pockaju na poslednu 39 a idu nou na Mlynsku ? Aspon myslim, ze cakaju na nu a nespia na zastavke celu noc...
Turbo, napis rovno: ked sa veziem 20-rocnym trolejbusom, ani to nepocitim, ale ked sa veziem lubovolnym autobusom DPB starsim ako 3 roky, tak placem 
Akurat 20-rocnym vozidlom sa tam nepovozis...
). Ale na radu 900 to rozhodne plati! Tam je to uplne na mieste. Preco sa nezacalo s radou 800, trochu by stacilo sprijemnit dizajn, konstrukcne to nebolo az take zvratene. Urcite to bolo modernejsie ako rada 700. Preto beriem radu 900 ako krok spat. Podla mna boli v Karose proste lenivy na to aby ukoncili vyvoj 8xx a ani sa im nehccelo prerabat vyrobne linky a pod. Takze preto. Medzi 14Tr a 14Tr15 resp. 15Tr a 15TrM nebolo nic. Ide o inovovanie velmi uspesnej rady, nie o navrat k starej konstrukcii! A keby nebolo pitomej legislativy a homologizacnych obstrukcii, tak si myslym ze nemame 15TrM ale 22Tr, pripadne 21Tr. Navyse, trolejbus je drahove vozidlo a tie maju vyssiu zivotnost. Vsak ked sa vezem 20 rocnym trolejbusom tak si to ani nevsimnem, ide tak isto ako novy - teda pri dobrej udrzbe. Rozdiel medzi autobusom a trolejbusom je priepastny - vsak trolejbusy vychadzajuce z autobusov moc neobsatli - T 11 skoncila na smetisku dejin, Sanos doplatil na napravy (totiz tie boli dimenzovane na autobus a nie na trolejbus, ktori ma vyssiu zivotnost!). Ikarusy 280T, 415T, 412T a 435T sice vychadzaju z autobusov, ale netusim ako budu na tom v buducnosti, najma rada 4xxT.
Kockac
Si #11156: 5. Jasne, ak si za to zaplatis. Kde by sa mali zohnat prachy? PS2: Netvrdim, ze som pochodil kus sveta (ani som nepochodil), ale prave si nejak neviem spomenut na trat, po ktorej by chodili aj elektricky aj vlaky.
Turbo #11157: Aj Tvoje ekonomicke odovodnenie mi pripada ako "tak by to asi malo byt, ale kto vie?". A argumentovat tymi ludmi... vyberiem jeden konkretny priklad (musim povedat, ze proti tomu cloveku nic nemam a velmi si ho v inych veciach vazim): Beus. Skusal som sa s nim o tom bavit a nevedel som z neho dostat nic, len ze "normalny rozchod je 1000, nie 1435" a take podobne veci.
Si #11159: A co takto prestupy? Ja som presvedceny, ze minimalne 90% ludi nie je proti prestupom ako takym, ale proti 1) cakaniu 2) dlhym vzdialenostiam, co je pri prestupe treba urazit. Dokial budem musiet ist zo stanice dolu na SAV na 63ku a potom na nu este 20 minut cakat, nikdy s tym nebudem spokojny. Ked mi bude bus stat tesne pri vlaku a bude cakat na vlak, ako som to videl napriklad v NL, nepoviem ani makke f.
Turbo #11163: Zjavne to myslel ako "nemusis robit nic, co by som nemusel aj ja".
Spectre #11188: Myslim, ze ten najdolezitejsi argument sa este nevycerpal, ale ze nikto nevie, ze ako to vlastne je. :-((( A ked sa niekomu zda, ze kladiem privela dorazu na financie, tak nech sa nad tym zamysli.
PvvS #11192: V Rusku su aj trate na normalnom rozchode? Zdalo sa mi, ze len ich zeleznicny (1524 ci kolko), ale samozrejme, asi sa mylim.
Turbo #11198: Pokial viem, tak tu trat planuju zdvojkolajnit a urcite pripravy uz prebehli. (Info Zeleznicny magazin ?/2001, takze si uz toho moc nepamatam.) Takze asi nezrusia.
Martyk #11209: Hm, ja by som skor COL (crying out loudly).
No, snad som nikoho prilis neurazil ci nieco take... len mi ide o to, ze v tejto diskusii sa podla mna furt dokola opakuju veci nie celkom pravdive alebo uplne nedolezite a nikto si svoj nazor nevie podopriet nejakym naozaj zaujimavym argumentom.
Z #11193: Fakt je, ze komu sa chce riskovat, ze sa ten clovek naserie? Ja osobne by som nechcel dopadnut ako ten chlapik, co sa dostal do potycky s 2 Ciganmi v buse. (Neviem si spomenut na meno, ale bolo okolo toho vela rozruchu...)