Reply on: abcd #111277:
podľa mňa išlo zahradkarovi najmä o zlikvidovanie mena Solaris. A ten mu trochu pomohol tým, že poslal do BA novú verziu busu (niečo ako bude Sor NB18). Rovnako tuším za socíku zhorel nejaký kĺbový Ikarus po ročnej prevádzke a kupovali sa potom aj ďalej... Mimochodom, okram BA a KE tuším Solarisy nehoreli a to premávajú vo väčších množstvách... Všimni si tiež, že keď je nejaký požiar busu, tak v prípade Solarisu je meno firmy v titulku, ak ide o inú značku, stačí titulo "DPB horel autobus"... Likvidácia značky sa mu už zrejme podarila, takže do ďalšieho tendra sa zrejme neprihlási a Sor bude mať opäť o jedného konkurenta menej. Aj keď pochybujem o tom, že podmienky budú nastavené tak, aby ich splnil niekto iný ako Sor. Netreba totiž zabudnúť, že Sor patrí JeTiho spoločnosti, rovnako ako vedenie mesta... - všimni si, kto dodal posledné vozy do BA a kto vyhral poslednú súťaž, kde bola obmedzujúca podmienka "do 11 metrov". Osobne som tiež radšej, keď mi príde SU ako Tambus, či Sor BN9.5, kde treba dávať pozor pod nohy, aby sa človek na schode neprizabil, o "nových" Karosách s hrdzavými rámami ani nehovoriac...
kecho
Re #111204 eraser: BA bola tuším podmienka kandidatúra - letisko, hotely a pod...
Re #111216 hoppusmark01: len aby to nebola ďalšia alternatíva... keďže sa nedohodnú. či trať alebo vozy, tak šup s tým na nejakú cestu a samozrejme aj CSS...
Re #111226 bwd: pre veľké množstvo Bratislavčano by mala zmysel najmä fungujúca MHD - aby jazdilo aspoň to, čo si DPB píše v grafikonoch. AK bude toto všetko splnené, POTOM môžeme začať debatovať o doprave do inej obce, ktoré má robiť (a prečo?) DPB z dotácie BA...