papyr #11069->nad tym predlzenim z velkyx kapusian sa to zda ajmne rozumnejsie,lebo z velkyx kapusian to je na skok do banoviec nad ondavou,kde zacina elektrifikacia smerom na trebisov a kosice.a a nemuseli by sme prerabat trat stakcin-humenne-presov.avsak najsxodnejsiu cestu vidim predsa v v ciernej nad tisou.je tam priame prepojenie na cop a zahony v madarsku a okrem toho je to hlavny vlakovy tah,kym uzhorod(a nasledne prepojenie na velke kapusany) lezi troxu bokom.uz keby sme isli do extremu,tak mozeme potiahnut trat zo stakcina cez ublu do velikeho berezneho na ukrajine a to uz je teda v riadnej pazi:-D ja osobne som za ciernu nad tisou,lebo trat do kosic patri k najryxlejsim u nas(isty cas sa tam na useku medzi slovnskym novym mestom a ciernou testovali lokomotivy a dosahovali dost velke ryxlosti),trat bola nedavno na niektroyx usekox(mixalany,slovenske nove mesto) prerobena a je to hlavny tah.
bdw:nikde som nevidel zrusenie trate moldava nad bodvou-medzev.to zeby sa nas veriaci komunista za to zarucil,aby mal cim svoje navsetvy do medzeva privazat,aby si mohli ryle ukut,alebo co ?:-D
-v-
bdw:nikde som nevidel zrusenie trate moldava nad bodvou-medzev.to zeby sa nas veriaci komunista za to zarucil,aby mal cim svoje navsetvy do medzeva privazat,aby si mohli ryle ukut,alebo co ?:-D
-v-
d3k0