Reply on: Max #110326:
Nechcem robit katastroficke scenare, ale teraz si predstavme, ze by bolo v BA metro. Kolko poziarov by bolo v metre? A ake by mali nasledky? Alebo lepsi priklad: predstavme si, ze by DPB bol leteckou spolocnostou.. Kolko lietadiel za den by mu padlo kvoli zlej udrzbe? Asi vela (tato fikcia ma napadla teraz ked si citam o dnesnom leteckom nestasti v Madride)..
Takze riesenie by bolo, aby si v DPB vsetci predstavili, ze prevadzkuju lietadla, a ze im nesmie ani jedno jedine spadnut, a ze opravy musia byt prevedene na 101%. Ze nesmu ziadny naznak poruchy nechat bez povsimnutia.. Takato psychologicka terapia by mozno pomohla, a hned by bola nasa MHD bezpecnejsia..
Max
Nuz, ale z istych dovodov za tento variant nemozem zahlasovat, celkom by ma zaujimalo ze preco, a kto stoji za rozhodnutim, ze do uzsieho vyberu sa dostali tri v principe podobne varianty. Pricom tie "lepsie" neboli verejnosti vobec prezentovane (inak ako na www stranke tety Bety04)
Myslienka na dobru noc:
Ked uz dali verejnostui hlasovat, mohli zaradit do vyberu - ked uz nie most bez aut, tak aspon nulovy variant - teda ziaden most (a kopat rovno tunel pre elektricky). Avsak tento variant by zaiste nepresiel v tomto meste, nakolko by bol urcite prilis drahy - ved ked uz stavat tunel, tak poriadny! - a to v zmysle minimalne dvoch-troch jazdnych pruhov pre IAD v kazdom smere... ?