Taketo videa tam bezia uz dost dlho (urcite aj vyse roka) a nachadzaju sa aj na inych staniciach. Na obrazovkach bezia aj videa a slovenskych tratiach/mostoch/tuneloch, ako aj taketo "vychovne" videa.
A teraz neviem, či náhodou nebudem „včerajší“, ale včera som videl na Hlavnej stanici pri jednom okienku na predaj CL na obrazovke zaujímavé video bez zvuku nabádajúce motoristov k opatrnému prejazdu cez železničné priecestia.
Na príklade tam vláčik – motoráčik zastavuje pred priecestím, na ktorom stojí auto a rušňovodič dáva rukou (s úsmevom na tvári) vodičovi auta prednosť. Potom je však na záberoch zo železničných nešťastí demonštrované, že v skutočnosti vlak len tak ľahko nezastaví...
for all:
Moze mi prosim niekto ozrejmit vyskyt vozidiel MAN s Viedenskymi a BB poznavacimi znackami? Hlavne tie MAN su zapozicane, alebo su uz vo vlastnictve DPB? Po dlhsej dobe som v Bratislave, tak by som rad o tomto nieco vedel. Budem Vam vdacny. A dakujem! ?
Dobré chrapúňstvo keď ešte aj rádio robí reklamu IAD, resp. zastáva jej bezhlavé užívanie a ešte kydá na bus pruhy, namiesto toho aby nabádalo k používaniu MHD a zmiernenie tak zápchy v meste. Je jasné kam speje logika nielen u verejnosti ale dokonca tam kde majú možno myslenie verejnosti ovplyvniť! ? ?
Ružinov ostáva X14, súvisí to s BID tak, že NAD t-busy bude mať označenie ako X44, X47, X60, X72, podľa t-busov ktoré majú byť 44, 47, 60, 72,... (je to aj v PDO BID.)
ďalej nový kódovník s označovaniami NAD vyšiel pre doterajšie chaosenie dispečerov zvyčajne pri operatívnych výlukách a pre dlhodobú nízku úroveň vodičov ovládania palubákov. Kódy pre X-linky do BUSe sa zmenili zo 700 na 800, čo tiež súvisí s BID.
X1 sa nahradila X12, lebo ani električka l.č. 1 už nejazdí celý čas po nábreží po Šafko ako pôvodne, teda X1 by ju mala po správnosti kopírovať iba po tunel. Takto vlčák uvidí X12, aha to ide na Šafko/aspoň pod Most.
Re #109993 Martin Fundárek: Bus bude X2 a električka 2.
"Tam sú viac či menej viditeľné o. i. aj politické tlaky"
To, pochopiteľne, platí aj na druhej strane - je viditeľná snaha všetko zabetónovať (=podpísať zmluvy) ešte do skončenia funkčného obdobia.
Ako takéto konkrétne označovanie "X-liniek" súvisí s BID? To linkové označenie "X1" sa šetrí na nejaký nový, tajný účel? ☺
A na Ružinovskej radiále bude autobusová NAD už navždy X14? A autobusy namiesto trolejbusov na Palisády budú X7 alebo X17? A Koliba zostáva pre NAD X13 či čo to bolo?
Re #109989 intony: Jaj, ešte ma zaujalo, že boli označené "33" namiesto "133". Čo je toto za poriadok? ?
Re #109991 Peon: Heh, C h a t á m je nadávka? Resp. "p r i C h a t á m o v i? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
ďalej nový kódovník s označovaniami NAD vyšiel pre doterajšie chaosenie dispečerov zvyčajne pri operatívnych výlukách a pre dlhodobú nízku úroveň vodičov ovládania palubákov. Kódy pre X-linky do BUSe sa zmenili zo 700 na 800, čo tiež súvisí s BID.
X1 sa nahradila X12, lebo ani električka l.č. 1 už nejazdí celý čas po nábreží po Šafko ako pôvodne, teda X1 by ju mala po správnosti kopírovať iba po tunel. Takto vlčák uvidí X12, aha to ide na Šafko/aspoň pod Most.
Re #109993 Martin Fundárek: Bus bude X2 a električka 2.