Hroch: Nechcem ti brat iluzie, ale trat BA-Petrzalka - Kitsee - Parndorf je jednokolajna. V Parndorfe sa pripaja k trati Budapest -Gyor - Hegyeshalom - Parndorf - Wien, ktora uz je dvojkolajna. Teleso trate Petrzalka - Parndorf je sice na rakuskom uzemi stavane na dvojkolajnu trat, ale polozena je len jedna kolaj.
A na jednokolajku je tato trat vytazena pomerne slusne.
A na jednokolajku je tato trat vytazena pomerne slusne.
), tak tam prechádzaš cez dve kolaje, (ale to je stanica Kittsee, kde sa čakajú vlaky) a ďalej pokračuje len jedna kolaj, si myslím.
Mas totalnu pravdu. Nechcem ohovarat Sicka, ale Turbo (ak hovori pravdu(tipujem ze hej)) ma navrch co sa nazoru na rozchod tyka.
romanca
napriek tomu ma cela diskusia zaujala, naucila ma vsimat si veci, ktore mi doteraz nic nehovorili (ako vyhybky trolejbusov, transparenty, zahadne cisla a podobne).
tiez sa mi velmi paci myslienka rychlej elektricky ktora by sla mozno az k nam do pezinka a rychlejsie by ma doviezla do roboty ako smradlavy gumokol.
chcem vam dat len jednu dobru radu. skoncite na verejnosti diskusiu o sirke rozchodu. myslim, ze za tych par mesiacov, co si tuto diskusiu citam ako absolutny laik som si vypocul mnozstvo argumentov oboch stran. konstatujem, ze jedno aj druhe riesenie ma svoje pre aj proti. vyuzite radsej chvilkove pootvorenie casopriestoru a pokuste sa vase projekty a plany presadit na mestskej urovni. ak sa pri prezentacii napriklad u durkovskeho zacnete hadat o sirke rozchodu, pomysli si o vas ze ste blazni a vykasle sa na vas. jedna strana musi ustupit a snazte sa tahat spolocnym smerom. inak si sami budete moct za to, ze nic nezmenite.