DPB by mohol vypocitat, kolko by ho stalo predlzenie 4 spojov L91 alebo L191 denne do Rajky a oboznamit s tym verejnost v Rajke. Rajka je predsa blizsie od siete MHD nez Chorvatsky grob, aj ked ten si na to prispieva.
Ono ked ide linka cez 2 kraje z toho vacsinu cez ten, kde nebyvam, je vzdy problem, na ktory kraj sa mam obracat so ziadostami.
V sucasnosti su uz zastarale nazory typu "za hranicou konci svet, tak co tam chcete".
Zeleznice by tiez mohli dat nejaku zlavu z toho vysokeho poplatku za dopravnu cestu. Osobne vlaky menej opotrebuvavaju trat ako nakladne, stanice im tam zivaju prazdnostou, pritom personal musia tak ci tak drzat.
Ono ked ide linka cez 2 kraje z toho vacsinu cez ten, kde nebyvam, je vzdy problem, na ktory kraj sa mam obracat so ziadostami.
V sucasnosti su uz zastarale nazory typu "za hranicou konci svet, tak co tam chcete".
Zeleznice by tiez mohli dat nejaku zlavu z toho vysokeho poplatku za dopravnu cestu. Osobne vlaky menej opotrebuvavaju trat ako nakladne, stanice im tam zivaju prazdnostou, pritom personal musia tak ci tak drzat.
Peon
Re #107082 Peon:
CITÁT: "Zastavka MHD "Vapencova" bola prerokovana a schvalena v operativnej komisii pri odd. prevadzky dopravy magistratu dna 18.9.2007 v polohe umiestnenej priamo v nike byvalej zastavky. Po naslednej aktualnej obhliadke sme zistili, ze zastavka nie je umiestnena podla projektu. Dopravny podnik umiestnil zastavkovy oznacnik do inej polohy bez nasho vedomia.
S pozdravom
Ing. Peter Strnad
Magistrat hl. mesta SR Bratislavy"
PS: Možno by stálo za zváženie, aby o jednej veci (v tomto prípade umiestnení zastávky) rozhodoval iba jeden orgán (napr. DPB), aby nedochádzalo k zbytočným nedorozumeniam a byrokracii...