Logan NIE JE kus vraku aj keď ja osobne by som si ho nekúpil. Za tie peniaze je to veľmi slušné auto. Má ho väčšie množstvo známych a všetci k plnej spokojnosti.
No však asi záleží aj na výbave a na tom, čo všetko sa v tej cene ponúkne. Lebo Fóbia nie je len 1,2 HTP Classic. Moja stála v hotovosti 600 tis. CZK, takže operatívny leasing za milión na 8 rokov by bol good deal ? .
Já myslel Seifertku od Italské pod mosty. On se i ten zbytek dělal v BKV? Já se tam dívat nebyl ale psalo se, že tam mají být užité pražce odněkud. Nebo to platilo jen pro Olšanskou?
Protože ty současný autobusy stačí opravit kladivem a hasákem. Až dostanou do ruky laptop na Mercedes, kterej na ně bude štěkat německy pro výměnu žárovky a druhej laptop od Iveca začne štěkat italsky pro výměnu pojistky 113D, pak to teprve bude mazec. Ani se nedivim, že pražskej Connex se čtyřma Citarama vše nechává opravovat v centrále Evobusu. Takže Citara od Connexu 2 měsíce stojej a měsíc jezdí.
ak si dobre pamatam tak 22 SU stálo 202 mil. Sk (alebo 212?, ale tuším 202, bolo to tesne nad 200 a tuším vo%lačo ešte museli dodatočne schvaľovať, lebo malo byť pôvodne 20 kusov, ale za dobrú cenu chceli ešte dva), tak DO 9,5 mil. za kus...
Re #108373 GUNSTER: urob radšej 1216 ? ale nezabudni, že 1212 má tuším problémy s diakritikou na bubuse ?
Re #108434 810zssk: myslím, že 7 ľudí, tj 105/hodina na L80 = +dva ďalšie busy...
Re #108456 tivino: a tu máš odpoveď na to, prečo tender na kĺby s termínom marec 2008 ešte stále nebol vypísaný... ?
pardón, teda nie rozdelenie na dva tendre, ale iba jeden tender, ale vyhrali by dvaja najlepší uchádzači..
samozrejme niečo také, ako možnosť výhry dvoch uchádzačov pri veľkých zakázkach, by sa muselo uzákoniť do zákona o verejnom obstarávaní..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo