Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vy nemáte ŽIADNU trať zarastenú burinou á la MHD Košice?
A ak Váš DP nezvláda údržbu ani len koľajových tratí (videl som vytváranie ´´oblúkov´´ ), tak údržba zatrávnených tratí????

Apropo, nebola to náhoda, že sa električka vykoľajila práve pri Botanickej záhrade, keď riaditeľ je Záhradník. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Emo #108155:
Je to síce kratšie než cez Nový most, ale z hľadiska dopravnej obsluhy podstatne menej výhodné. Frekvencia v relácii Ružinov-Aupark nebude taká vysoká, aby bola linka medzi Trhoviskom a Petržalkou vyťažená. Pre 50-ku sú body ASMN a Šafko dosť kľúčové, bez nich by sa mohla skrátiť na úsek Slimák-Trhovisko.
Reply on: Solider #108211:
inak dúfam, keďže je to prvá trať so zatrávneným zvrškom, že si v DPB nechali od niekoho skúsenejšieho ukázať, ako sa taká trať stavia, aby im to nezačalo premokať a pod..
Reply on: Solider #108211:
skôr by som povedal že geotextílie ?
Reply on: hoppusmark01 #108195:
Dnes tam pokladali akési igelity, asi proti premákaniu, čiže zatrávnený zvršok na danom úseku nevyzerá byť utópiou ? Zajtra zistím viac.
SOR (PERESTROJKA BUS) VERSUS ASIA

ja som este zazil socik, resp. obdobie ktoremu sa hovorilo "prestavba". vtedy sudruhovia hyrili napadmi ako dobehnut kapitalzmus (teda resp. pozadovali to po svojich podriadenych) ale neboli prachy na nist. vznikali rozne dost bizardne napady. no a tento SOR a jeho zakupenie pre MDH v BA je nieco podobne. akoze nemame prachy a vlastne nas to nezaujima, ale tlacia na nas a tak zoberme tie hoviadka zo SORu, sak su lacne a este nam aj pato a ivo budu veeeelmi vdacny.

hmm a uvedomil som si, ze som krivdil azii. nedavno som bol v thajsku. tie dalkove vo first class su skvele a novucicke, 2nd class aircon su troska starsie ale dobre (http://www.thaiworldview.com/travel/jpg/travel19.jpg). bangkok je kapitola sama o sebe, typicky bus je ozajstne monstrum (http://www.flickr.com/photos/75562657@N00/2488433712/sizes/l/), ale sympaticke. design z 70tych rokov, ale DESIGN!
Reply on: hoppusmark01 #108207:
skoda ze sa uz nevyrabaju Sory C7.5, tie by uplne stacili ako nahrada ikarusov
tak napr. ak by chcelo aj Kittsee a Rajka spojenie MHD, tak na to by boli potrebne cca. 3 autobusy.. Dalej L630 (2 autobusy?), potom Wolfsthal (1 kus), +3 kusy autoskola. To je spolu 9 autobusov. Dobre, mozno este jeden by bol rezerva, to je 10 kusov. Zvysnych 50 tychto primestskych "krasavcov" sa nam tu bude premavat v MHD.. ?
Reply on: ear4 #108204:
ten SOR 10.5 ma podla mna viac nedostatkov (ak to tak mozem nazvat). Prve a druhe dvere su od seba dost daleko, pricom najviac cestujucich nastupuje prave prvymi a druhymi dverami, dalej
-prve dvere su moc uzke, bude to rovnako zle ako v Karosach.
-je celkovo zle, ze voz nema aspon dvoje siroke dvere, ale iba jedny.. To znamena predlzenie casu na zastavkach, kedze dlhsia vymena cestujucich..
Konkretne tento autobus je do MHD uplne nevhodny, ked uz, tak mali kupit BN12 so styrmi dverami.
Ja viem, chcu ich pouzivat aj na regionalne linky, lenze na druhej strane taky velky pocet (60) autobusov iba na regionalne linky je moc vela, takze urcite ich bude vela jazdit aj v MHD..
Takze opat jedno "muuuudre" rozhodnutie ?
Vie niekto kde by som si mohol pozriet dnešný brifing ohladom tej nehody v Karlovke?
drahy S499.1023,

je mi jedno, ako si ma nazval (aj ked to nesvedci o tvojej inteligencii), ale chcem ostatnych upozornit, ze tender "vyhrali" s autobusom SOR BN 10.5 ktory vyzera nasledovne: http://www.sor.cz/img/rs/BN105_full.jpg ?
Reply on: ufo #108194:
Oficiálne zdôvodnenie je, že S49 má príliš zaoblenú hlavu a Praha má nízky okolesník.
Tomu Tvojmu popisu som celkom dobre nerozumel, ked tak nejakú fotku na s499bodka1zavináčcentrumbodkacz... Ale asi pevná jazdná dráha...
Reply on: ear4 #108197:
No ty si zase debil presne z opačného konca spektra. Včera som videl asi 4x SOR BN12 v pražských farbách napražských linkách a nepozvracal som sa,substrát v tom normálne sedel, nemal som pocit, že by som bol v Ázii.
Ostatne, neviem nič o tom, že by SOR bol "bus s Miletičky" (nauč sa slovensky!).
Mne nevadí SOR ako taký, mne len vadí, ako sa mu ušilo výberko na mieru (kto iný má v ponuke 11 m LE autobus?).
Reply on: Halbot #108200:
zodpovedny webmaster je na dovolenke, takze sa k tomu vyjadrit nemoze. Predpokladam vsak, ze tie fotografie kolovali internetom v mailoch a ich autora sa tak nepodarilo vypatrat, preto sa ich rozhodol zaradit na web bez uvedenia autora. Urcite tie fotky neboli vedome ukradnute z uvedenej stranky.
Reply on: Halbot #108199:
este je aj zaujimave ze u tych fotografii nie je uvedeny autor co na imhd.sk, ktori si tak vazia autorske prava nebyva zvykom, preco asi ?
Reply on: kecho #108173:
Nieje to ten tender kde sa DPB dusovalo, ze to SOR nebude/nemusi byt, ze kde na to ludia prisli ? ?
bratislava bude este hnusnejsia!

ano, ano, ked nou bude jazdit dalsich 60 degenerovanych nizkovysokopodlaznych autobusov SOR (slovo hrbac sa mi zda lichotkou pre tie SORy). nieco tak odporne a hlupe v europskych mestach tak lahko nenajdete. alebo patrime do azie?

ua, ja to nechapem, ako sa mozeme my bratislavcania cele roky prizerat tomu, ako vedenie mesta nici nase mesto? 10 rokov (!!!) nechaju chatrat MHD a potom nakupia busy s "mileticky". ako je mozne, ze si ti "dvaja" grazli (J&T) urobili z mesta samoobsluhu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.