vyhodnotili tender na 11,5-metrové? A nebolo v propozíciách "vozy DO 11 metrov"? ? a "Máme už pripravený tender na 18 metrové vozidlá" nejako si odporujú so zahradkárom, keď tvrdil, že treba schávliť úver, aby s amohol pripraviť tender na 18metrové sory...
Re #107264 hoppusmark01: sor bude mať 18-metrové, DO 11 metrov (čo sú asi 11,5-metrové podľa Kadnára)
Re #107283 hoppusmark01: nebude, neboj sa. ako inak by vyhlásili tender do konca roku a budúci by malo prísť 100 vozov? jedine, že by sa na nich už pracovalo...
"no to snad nie! Ved to bola dlhorocna tradicia a sila zvyku!"
Vo Viedni nie je problém prijať rozumné riešenia, na rozdiel od ... . Tie linky 1 a 2 boli naozaj vhodné len ako turistická atrakcia, pre bežnú dopravu nemali žiadny zmysel. Terajšie plánované zmeny možno len privítať.
Inak, samozrejme, o zruseni bezplatnosti by sa dalo uvazovat len v spicke, keby sa im zrusilo bezplatne cestovanie vseobecne, nijak by to nepomohlo nasmerovat dochodcov do mimospickovych casov.
To nie je informácia o zmene organizácie dopravy, o ktorej sa bavíme... ? To keby napr. o výluke električiek do Ružinova vyšli informácie do tlače, médií, do vozov a zastávky od 1.8 so spätnou platnosťou k 28.6., že by výluka bežala už mesiac, no neviem.... ?
no myslim ze ak tie okruzne linky 1 a 2 rusia, asi vedia co robia. Urcite to nie je spontanne rozhodnutie, ale dlhodobejsie planovanie..
Okrem toho nechapem, preco by sa mali udrziavat linky MHD iba kvoli turistom (s normalnou mestom a teda obcanmi mesta dotovanou tarifou), ak su pre obyvatelov mesta nevyhodne alebo nepouzitelne.. pre turistov nech sluzi iny dopravny prostriedok, ktory si aj turisti v plnej miere zaplatia..
nam by sa tiez nepacilo, ak by DPB prevadzkoval turisticku linku, ktora by bola dotovana z penazi nas vsetkych, ale pre nas by bola nepouzitelna..
este k tym SORkam.. akoze o.k. zle autobusy to nie su.. nie su s nimi vacsie problemy (aspon dufam), hrbace uz su odskusane.. vadi mi sice dizajn, ale vzdy lepsie ako Tedom s oknami nakrivo...
skor sa bojim toho, ze SOR vyhra aj ten tender na klbaky.. lebo ten 18-metrovy SOR este moc odskusany nie je, trebalo by ho najprv odskusat v mensich mnozstvach- ked sa vyskytne nejaka chyba, lahsie sa opravi napr. na 10 autobusoch ako na 240.. v tom tendri by mal vyhrat autobus, ktory je uz dlhe roky odskusany... dufam, ze to tak aj bude..
No plánované zmeny organizácie dopravy bývajú zvyčajne od pondelka a info o tom sa vylepujú zvyčajne štvrtok, niekedy stredu (výnimočne utorok), ale niekedy aj piatok... ☺
a naco je akoze dobre, ze zrusia vsetky linky oznacene pismenom? Aj ked to precisluju na 3 a 4, stale budu mat v ciselnom znaceni diery.
A co je to za hovadinu, ze sa im nechce prestupovat? Ako tu uz sam bwd napisal: kto sa ponahla, ide metrom a nie elektrickou cez Ring. Navyse tie linky 1 a 2 tam sluzili hlavne turistom na prehliadku centra.
To je zvláštne, tak oni majú zmeny od 26.10 a informujú o tom už teraz, hm... nie že by som nahrával bwd-mu, ale u nás sa informuje aj o plánovaných zmenách vždy tak 4 - 5 dní vopred.... ?
V DPB sa asi pocita ako novy voz, kedze inak by nebolo v BA este cca. 200 autobusov v zivotnosti.. Lebo Ik435 a 415 uz v zivotnosti takisto nie su, a potom uz ine autobusy ako Vrakosy nemame.. (teda okrem par kusov solarisov a soriek).. cize z toho mi vychadza, ze ta cast autobusov "v zivotnosti" je zlozena z 22 Solarisov, vsetkych SORiek a zbytok su CNG Vrakosy..
Trojdverový Crossway LE pre MHD bol predstavený na tohtoročnom Autotecu v Brne. Vozy tohto typu by sa už čoskoro mali objaviť v niektorých slovenských prevádzkach MHD (napr. Trenčín, Martin), takže ak si nevieš predstaviť Crossway v MHD, budeš sa môcť ísť čoskoro pozrieť na vlastné oči.
Vladimír