Reply on: bwd #107224:
Ehm, Mikimausov prispevok samozrejme nebol mysleny vazne, ide o tzv. dopravacke zakony (alebo tiez paragrafy) pouzivane v DPB 
Spominal si aj moj prispevok tak sa vyjadrim - stojim si za tym, kedze doprava verejna i osobna v Bratislave KOLABUJE kazde rano. Dochodcovia maju cely den volno, ale oni sa vyberu do LIDLu HNED o siedmej - osmej aby chytili zlacnene paradajky (lacnejsie o 10 halierov za tonu) ked su najplnsie elektricky. A to mi vadi, pretoze na takej Racianskej radiale mohli byt tie elektricky prazdnejsie.
Papyr
All: V aktualnom cisle casopisu Tyzden je seria tematickych clankov venovana nedostatkom v urbanizme Bratislavy. Davno som necital nieco, co by mi tak hovorilo zo srdca. Snad ani sam by som nedokazal veci pomenovat tak prehladne a jasne, ako to dokazali autori clankov.
"Zasahy do Bratislavy" http://tyzden.sk/sk/tema/zasahy_do_bratislavy.php
"Dotknut sa Dunaja" http://tyzden.sk/sk/tema/dotknut_sa_dunaja.php
"Velke plany alebo drobne ciny" http://tyzden.sk/sk/tema/velke_plany_alebo_drobne_ciny.php
Citujem:
"Bratislava trpí syndrómom veľkých plánov. (...) Postmoderná doba nás však učí oveľa menej sa spoliehať na moderné plánovanie a viac veriť drobným riešeniam. Drobné riešenia sú však očividne slabým marketingovým artiklom, a lokálni politici ich preto až tak neobľubujú. A to v našom kraji platí už celé 20. storočie – a nielen o politikoch. Veď známa kritička slovenských pomerov Hana Gregorová vo svojej literárnej prvotine Ženy už roku 1912 na margo slovenského človeka nádherne skepticky poznamenala: „Na malé veci niet vôle, na veľké niet darov.“ "
Tyzden 27/2008, str. 12-19