Reply on: bwd #106671:
tak si to zhrnme... podla teba treba oznacit okruznu linku podla smeru pismenami A a B (napr) pretoze cestujuci sa nemoze spoliehat na CP z dovodov ktore si uviedol, ale moze sa spoliehat na oznacenie... Podla mojho nazoru su tie dovody hyperbolizovane a tak som ironicky spochybnil aj spolahlivost transparentov a ich oznacovania.
a teraz k veci
1) Podla mna je cislovanie A/B zbytocne a nesystemove. Pri okruznej linke som nacrtol riesenie zobrazovania najblizsich vyznamnych uzlov.
2) moj nazor je ze oznacovania ostatnych liniek A/B/C podla smeru je hlupost, kedze tuto ulohy splna ciel. Neviem ci vo viedni nemate ciele, ale to pismenko by bolo u nas bolo na dve veci.
3) nevidim dovod mat dvojnasobny pocet liniek, lebo to prinasa viacero nevyhod... azda najvacsou je to, ze vodici by na kazdej konecnej museli menit tabule (neBUSE vozidla)... myslim si ze tento dovod je padnejsi ako dovod "vo viedni to tak je a musi to byt dobre"
4) pismenka medzi cislami by mohli medzi ludmi sposobit chaos - este raz, ludia maju ciel, pismenka su zbytocnost.
5) vklude oznac kazdeho, kto nema tvoj nazor za tupca, najlepsie slovenskeho, pretoze ty nie si slovak ani nahodou. Teraz mozes zase reagovat odveci, alebo sa vyhovorit ze ti je teplo a nastupit do viedenskeho klimatizovaneho manu a tesit sa z toho ako je viedenska MHD super. A este... nezabudni si zo sebou zobrat aj tu tvoju nafukanost a pohrdanie nami neviedencanmi...
samozrejme fakt, ze aplikacia viedenskych rieseni je v inych mestach obmedzena, nevhodna atd. nechaj tu a zi v pokoji, ze my tu z principu neprijimame skvele viedenske vylepsovaky, ktore maju aj tak historicky zaklad
hoppusmark01
No a L40 by mala v jednom smere "40 Mlynske nivy" a v druhom smere "40 Mlynske nivy"..
Dufam, ze mi nechces povedat, ze je to to iste..
Uz sa mi ta diskusia zda byt moc dlha, takze este raz napisem moj nazor: v tomto pripade (vynimocne) suhlasim s bwd a zda sa mi jednoduchsie a prehladnejsie oznacit tuto linku ako dve samostatne linky.. Zda sa mi to ovela jednoduchsie pri orientacii ako pre cestujucich, tak aj vodicov a pri zostavovani CP.. A je mi jedno, ci to tak maju aj vo Viedni alebo nie..
Ale kludne, nech sa to vyskusa v praxi inak, uvidime, ci to bude fungovat..
no a viac sa k tejto teme uz nevyjadrujem, uz som svoj nazor povedal ?