K tej rekonstrukcii: By ma zaujimalo, ze posilnia sice 204 klbakmi, ale nechaju 12 minutovy interval cez den? alebo ho neja*****? lebo ono to bol v preklade s 205 6minutovy interval a takto budu cakania na zastavkach dvojnasobne, ze ci sa im na to ludia nevykaslu cakat, aj ked budu mat klbove vozidla a radsej sadnu do auta.. Mohli tam dat podla mna dvojnasobok spojov radsej ako klby a ak chceli nieco usetrit, mohli dat tie vlozene spoje len po stanicu (aj tak je ten usek najvytazenejsi) Druha vec je ze 204 by si pomaly zasluzila klbaky aj bez rekonstrukcie Zahradnickej, ale to je uz o inom.
Peon
Okrem toho zriadenia zastávky "Vápencova" pre 23-ku sa mi páči aj zriadenie zastávky "Vlárska" aj v smere na Autobusovú stanicu pre 206-ku. Už dávnejšie som tu na fóre vyjadril počudovanie, ako je možné, že tá zastávka je tam zriadená iba v smere k SÚSCH. Pritom som teda asi správne odhadoval, že tá zastávka sa tam dá zriadiť aj v opačnom smere. ?
K presmerovaniu 180-ky viac cez starú Petržalku - to bol, myslím, že tiež vynikajúci nápad. Len trochu ma prekvapilo (nie v zlom), že bude pomenovaná "Dargovská" podľa ulice na ktorej sa nachádza, a teda nie "Nábrežná" podľa ulice, s ktorou sa križuje. Žeby bolo dôvodom to, že taký názov by ľudí zmiatol, keďže tam nie je žiadne nábrežie ani jazero či rieka? ?
K vytvoreniu zastávky "Vlčie hrdlo - záhrady" sa neviem vyjadriť, lebo tam to poznám iba trochu. Ale predpokladám, že si to vyžiadali cestujúci a 77-ku to určite nejak príliš nespomalí, takže asi ďalšia zmena k lepšiemu. ☺