..pekne, takeeto situacie nie su vobec nicim zvlastnym..teda v BA..myslim, ze snad kazdy z nas mal tu "cest" vidiet panov revizorov (najma obtucnelych chronicky znamych panov) v akcii, kde slusnost a ludskost totalne absentovala..
..o dojme na nahodnych turistov sa zmienovat radsej nebudem..
...SBS začal ho mobilom fotiť, na čo mu pracovník SBS slušne oznámil, že si to neželá... NEEEEE:D to mi chcu povedať že ten revizor to povedal asi takto nejak Nenatačaj ma ani nefoť prosim ta prekažami to .
inak vo štvrtok sa na mestskom zastupiteľstve zaoberali tým úverom na 160 autobusov.. Vie niekto či sa to teda schválilo? Lebo hlavný problém si myslím, že nie je v príprave tendra, ale práve vo finančných prostriedkoch..
hehe mohli by začať aj s rekonštrukciami Ik280, nie? veď v ohrade ešte nejaké sú.. bola by toho škoda...že sú hrdzavé? nevadí.. a že rekonštrukcia jedného bude stáť 20 miliónov? nevadí.. my nové autobusy nepotrebujeme.. ?
ale to su strasne kraviny s tou MHD a neefektivnostou klimy... su to len vyhovorky a klamstva tak ako nam nas magistrat stale predklada...
vid preferencia, ako ju vychvaluju a pritom je kontraproduktivna (v tej podobe v akej je v sucasnosti)...
proste nedokazem pochopit co je tazke nastavit na semaforoch tak ze osobne automobily budu mat stale zelenu a ked pride elina, dostanu cervenu, elina prejde a auta maju opat zelenu... na to treba mat VS semaforovu?
u nas to funuguje tak ze ked nejde elina, stoja auta a ked pride elina, stoji ona a auta dostanun zelenu... potom ze je kolaps
proste DPB sa nevie spravat trhovo a vdaka tomuto mestu len vidime neschopnost spravania sa na trhu...
vcera som sa cely den pohyboval po BA, kebyze mam ist v autobuse, tak uz nie som medzi nami... cely cas som mal pustenu klimatizaciu naplno...
vravim viezt sa v tom MANE bol normalne zazitok (konecne som si pripadal ze cesta MHD moze byt aj pohodlna)... smutne na tom je ze ten MAN je standard... zial u nas budeme resuscitovat karosy este 30 rokov asi....
inak k tej klimatizácii pre cestujúcich.. každému musí byť jasné, že ak budú nové autobusy, tak budú aj s dopytom (čiže sa neotvárajú všetky dvere na každej zastávke), autobusy často stoja na semafóroch, a stále častejšie aj v zápchach... okrem toho ak sa kúpi klíma pre celý autobus, ušetrí sa na klíme pre vodiča(nie je potrebná)...atď..
takže tá klíma by až tak nevýhodná a neúčinná nebola..
Inak... komu dava krizovatka v karlovke pri obratisku preferenciu o desiatej vecer ? Isiel som z Dubravky, prazdne obratisko, ved uz ziadna denna linka nechodi a bac ho, stojime si na cervenej... ? Kapitola sama o sebe je potreba tych semaforov cez vikendy... Jediny problem vzdy vznikal v rannej spicke... a isto nemusim hovorit, ze sa problemy len zhorsili... Kedy sa uz konecne vys*ru na Siemens, ktory inteligentne krizovatky proste robit nevie ?
okrem toho teraz, keď sa zrušil tender na prenájom NP autobusov, mohla to byť dobrá príležitosť dať tie peniaze dokopy (170mil.+70mil.za Vrakosy), a vyhlásiť spoločný tender na 20 sólo + 7 kĺbových autobusov.. a mohli sme mať do konca roku 27 nových autobusov od jedného výrobcu a prekonal by sa tak čas, kým sa vyhlási a začne bežať tender na tých 16 (či 240) autobusov..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
vid preferencia, ako ju vychvaluju a pritom je kontraproduktivna (v tej podobe v akej je v sucasnosti)...
proste nedokazem pochopit co je tazke nastavit na semaforoch tak ze osobne automobily budu mat stale zelenu a ked pride elina, dostanu cervenu, elina prejde a auta maju opat zelenu... na to treba mat VS semaforovu?
u nas to funuguje tak ze ked nejde elina, stoja auta a ked pride elina, stoji ona a auta dostanun zelenu... potom ze je kolaps