ja stale nechapem preco sa DPB silou mocou snazi zapojit do systemu MHD linky, ktore su nesystemove (630 a 901)...
Ked su to linky MHD tak by tam potom mali platit rovnake prepravne podmienky (prepravny poriadok, tarifa, predplatny CL), ci nie?
Mimochodom, pri tej "prevej BID linke" 630 som si spomenul... Co bude s BIDkou? ci radsej nemam chciet vediet?
Ked su to linky MHD tak by tam potom mali platit rovnake prepravne podmienky (prepravny poriadok, tarifa, predplatny CL), ci nie?
Mimochodom, pri tej "prevej BID linke" 630 som si spomenul... Co bude s BIDkou? ci radsej nemam chciet vediet?
eripmav
ale inak by ma zaujimalo ako premava L61 na letisko, lebo ked pocuvam ake je jednoduche a ziaduce dodrziavat toto ustanovenie o neblokovani krizovatky plus ked si pridame (nie len zakonnu povinnost ale aj vitalnu indikaciu ? ) nestat na zeleznicnom priecesti, tak prejazd L61 z Trnavskej cesty na Ivansku cestu cez priecestie si nie velmi dobre viem predstavit... autobus by tam cakal pred krizovatkou asi donekonecna... lebo by musel cakat kym sa za krizovatkou a za priecestim vytvori dostatocne miesto pre cely autobus, lenze zatial by mu tam z Vrakunskej chodili auta, ktore by sa tam vpohode zmestili kedze su kratsie ako autobus... Na tomto priecesti, co som videl z dopravnej spicky, su len dva druhy vodicov L61: ti so zachovanym pudom sebazachovy zablokuju krizovatku a stoja pred priecestim a tam cakaju kym sa vytvori dost miesta za zeleznicou, no a je tu aj druhy typ, bez pudu sebazachovy, ktory stoja na priecesti a cakaju kym sa pohne kolona ☠