A teraz ma napadlo, že vlastne aj ja som "šotouš", lebo som raz neodolal a odfotil som si nádražie, na ktoré mám krásne spomienky z mojej mladosti, kým ho celkom nesku**ia: http://www.dobak.eu/pub/wilson/
Ďakujem, nenapadlo ma opýtať sa môjho brata Googla. Ten mi našiel veľa zaujímavých vysvetlení, okrem iných aj toto: http://tinyurl.com/4ovm7w
Len nie som si istý, či práve 'hoppusmark01' do tejto definície spadá.
Nehnevaj sa na mňa, ale z BA ide na Viedenské letisko denne 16 priamych spojov Slovak Linesu (interval 60 min.) s jazdnou dobou z AS 1 hodina (ani jeden nejde po diaľnici) a cenou 210 Sk.
Okrem toho je tu ešte 9 priamych spojov Blagussu s jazdnou dobou zo zastávky Nový most 50 minút (neviem, ale tuším tiež nejdú po diaľnici) za cenu 135 Sk.
Čiže len absolútny šotouš sa vyberie kombináciou 901+S7 s jazdnou dobou 1:16 (cez víkend aj viac) za cenu cca 290 Sk.
K Rakusku, uz len to by nam chybalo. Radsej najbohatsim mestom v SR ako najchudobnejsim v O-reichu.
Vieden a Bratislava mozu spolupracovat aj bez toho aby boli v jednom state.
"aby končila vo Wolfsthali" - súhlas. Ťahať to ďalej nemá zmysel.
901 + S7 (resp. 2) na Schwechat = otázne.
Však v reále to trvá 20 + 10 + 46 minút = 1.16 hod. (samozrejme treba zohľadniť ten prestup)
cena: 9,40 Euro.
autobusom (bez zápch) - blaguss - 50 minút. cena : 4,50 Euro
zaujímavá je frekvencia tých zápch a dĺžka zdržania ale aj tak bude stále zatiaľ vychádza lepšie z toho bus.
Ja som práveže za to, aby končila vo Wolfsthali. Nevidím totiž dôvod na to, aby kopírovala linku S-Bahnu S7, ktorej vlaky jazdia v koncovom úseku dosť prázdne. Jediné, čo by to chcelo, je zaviesť nejaký kombinovaný lístok na 901 a S7. Prípadne by mohli platiť lístky na vlak BA - Wien (okrem trás cez Marchegg, Kittsee a Gaenserndorf) aj cez Wolfsthal v kombinácii s autobusom linky 901.
ja sám som tam raz tvrdol v zápche v autobuse pár hodín.. odteraz už na Schwechat/zo Schwechatu pôjdem len 901+S7.. takže tá linka má aj význam pre obyvateľov Bratislavy... lebo BA letisko bude podľa mňa upadať, a Schwechat sa bude aj naďalej zlepšovať, takže viac Bratislavčanov bude lietať zo Schwechatu..
lebo napr. na diaľnici bývajú občas poriadne zápchy, takže v tom majú autobusy a auto veľkú nevýhodu.. a keď potrebujete stihnúť lietadlo, tak železničné spojenie je oveľa spoľahlivejšie (ten kúsok autobusom 901 nepočítam)..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01