Dnes som surfoval len tak po nete a našiel som docela zaujímavý projekt simulátora električiek a ak mi to nedá a podelím sa aj s vami o link: http://msts-olomouc1.webovastranka.cz Ako som sa dočítal ešte nie je hotový celý, ale kukal som videá a dosť ma uchvátil. Samozrejme to neni grafika ako napr. v hre typoch Crysis ? ,ale za to, že ju vyrába ak dobre viem študent stojí za to. Tak len to som chcel napísať. Je to hlavne pre ľudí čo hľadajú električkový simulátor. Ale pre to aby ste ju muhli mať musíte mať Microsoft Train SImulator... ? Ale to sa dá už aj zohnať za pár korun...
ako by mali ísť igk po moste ča, aby neovplyvnili elinu? ak a) pôjdu ako v súčasnom stave + naľavo (z pohľadu smer Pe-mesto)trať, budú sa križovať pri odbočení vpravo, b) ak pôjdu napravo, budú križovať trať cestou pre igk niekde na Farského plus pri všetkých odbočkách doľava (Aupark, Krasovského Hilton etc.)...
Čo sa týka toho značenia. Je tu problém, že vyhláška modré značenie nepozná a teda jeho ignorácia by bola nepostihnuteľná. Potom radšej nechať navždy na tej ceste 3-pruh.
Samozrejme. Pokiaľ ale neobmedzíš vjazd alebo šírku vozidla, tak musíš počítať s tým nákladným všade. Inak napr. v Nemecku sa pri obmedzeniach na diaľnici robia ľavé pruhy široké 2,20 a to už je celkom adrenalín, triafať sa s 2 m širokým autom medzi ľavé zadné koleso návesu a zvodidlo ? .
Ešte ma teraz napadlo jedno veľmi rýchle a afektívne riešenie v cene asi štyroch megatabúľ a jednej cisterny Zebraprénu - zmena prednosti v jazde - trasu 21 spraviť ako hlavnú cestu.
ono záleží pri šírke jazdných pruhov aj na tom, ako rýchlo idú vozidlá, a či idú vedľa seba nákladné, alebo osobné vozidlo.. Keď idú napr. dva kamióny vedľa seba, tak musí byť šírka pruhu väčšia, ako keď ide idú vedľa seba dve autá.. No a myslím, že v BA treba počítať hlavne s autobusmi a aj nákladnými vozidlami..
Ja by som videl ešte jedno riešenie - zrušiť na tom zjazde odbočenie doprava, resp. aj celé prepojenie starej cesty s diaľnicou. Smer krematórium a Záhorská by musel ísť cez Lamač. Lebo ak by sme nahnali autá doprava a doľava do jednoho pruhu (ako by to tam aj oficiálne malo byť), tak nám budú stáť až na začiatku diaľnice.
Papyr