Po prvé, ani pri jednom cykle nebude dvojnásobná, ale menejnásobná, pretože (a) dĺžka vozov MHD, (b) IGK odbočujúce doprava na Leškovu. Po druhé, tých "400" nie je fixné číslo, ale momentálny "dopyt" na danom úseku, avšak ovyplvniteľný. Ktorý inak kľudne, ak veci pôjdu takto ďalej, môže byť o pár rokov aj 600, potom budeš nariekať, že je kolóna x km?
Tramvaje za První republiky přivážely do městských částí život a obrovsky nastartovaly jejich rozvoj. Stejně tak to funguje dnes. A nemusíme zůstávat pouze u metra, stačí se podívat co dokáže s regionem udělat obyčejná dálnice. Co dokázala železnice udělat s Pardubicemi a naopak co vzala Chrudimi. Vůbec se nechci přít o tom, že v Praze existují potřebnější úseky metra (viz. I.D), ale Letňany za pár let nepoznáš. Metro tam naindukuje pracovní příležitosti, byty atp. Kdyby naši pradědové na každou novinku nahlíželi s despektem o zbytečnosti, dodnes bychom neslezli z koní. A je to tak se vším. Bez infrastruktury se nikdo nikam stěhovat nebude, a pokud nebudou lidi, nebude ani infrastruktura. Někde se začít musí - viz. čerpací stanice na CNG - nebudou-li čerpací stanice, nebudou ani auta na CNG a naopak...do doby než někdo udělá první krok.
Samko, minule si sa tu ukázal ako riadny "expert"... tvoju spleť hlúpostí nebudem radšej komentovať. Možno len dve veci. Nie, žiadne 10-pruhové cesty nie sú cieľom. A keď už chceš operovať s číslami, tak z tých "400 vozidiel" len niektoré idú na Kramáre.
"Navyše, keby ho dôsledne používali, tak ho zničia úplne ..." lenže najprv úplne zničia vozidlá. A to bude najskôr vina vodičov, že nevedia jazdiť tak, aby ich menej ničili, potom to bude magoriát váľať na DPB, že veď tie vozidlá tak rýchlo zničiť nemal, a nové aj tak nekúpia, a v neposlednom rade to pocíti cestujúci na komforte jazdy, a zasa sa nám autobusy vyprázdnia o nejakú časť ex-cestujúcich, presadnuvších do vlastných áut. A nič z toho, myslím, nie je žiadúce
"Niekedy mám naozaj dojem, že dopravu v Bratislave projektujú idioti." - len niekedy? Ja mám ten dojem trvale už minimálne posledných 10 rokov...(teda cca odvtedy, ako som dopravu začal vnímať komplexnejšie)
A úplne mierumilovne - medzi kvalitou BUS pruhu na Panónskej, a priľahlých pruhuv, skutočne JE markantný rozdiel. Vodiči preto buď jazdia vo vedľajšom, alebo tak, že ľavým kolesom kúsok prečnievajú za čiaru, aby pravou stranou netriafali ten najväčší tankodróm
"Tých, ktorí vyštartujú napríklad v Petržalke zo zastávky Rusovská cesta a poďho rovno do stredného prúdu až po ŽST Petržalka?"
Vieš ale prečo to robia? Lebo ten BUS pruh je na jednom mieste veľmi rozbitý. Takže aby sa tomu vyhli a neničili vozidlá (a aby aj cestujúci mali viac komfortu), tak sa uhýbajú do stredného pruhu.
"Sú aj takí, ktorí to urobia aj po odjazde zo ŽST Petržalka."
To robia vodiči liniek 59, 91/191. A opäťje tu otázka prečo to tak robia? Lebo ako si sám spomenul, BUS pruh sa končí hneď za zastávkou VŠ Manažmentu. Tak aby sa nemuseli v poslednej chvíli zaraďovať medzi autá, keďže tieto linky na spomínanej zastávke nestoja. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
Však aj ja, len som nechcel pripustiť, že je to až také zlé.