Jj ta L44 je dnes tak plna, ze pri ked sa bude kupovat minibus pre slavin, tak by sa mali kupt dva a L44 posilnit a dat tam dva vozy. Zaroven dat vodicom tejto linky priplatok a pri nastupe by kontrolovali CL. ?
BUS PRUH NA ŠTEFÁNIKOVEJ
Keď už majú také zaostalé myslenie, čo keby sa ten bus pruh ukončil skôr? Priepustnosť križovatky so Šancovou by sa neznížila, ale MHD by to pomohlo aspoň v špičke. http://tinyurl.com/66fs3e
(Rozšírilo by sa to potom dodatočne, keď dostanú rozum.) ?
88-čku do toho nepleť, tam bol predĺžený interval medzi spojmi pre natiahnutie jazdných dôb (zhoršenie situácie na cestách) a s nedostatkom vodičov to vtedy nemalo nič spoločné...
som prehane impulzívny, ale... ako utĺcť Bruna? ? furt si mýlim linky 42 a 44, takže neviem ktorá bola zrušená a kt. nie. Niekto zodpovený a hlavne kompetentný by mal tomuto dať červenú a stanoviť jasné podmienky, že pokým nebudú už existujúce linky mať potrebný počet šoférov a vozidiel, tak žiadna expanzia alebo prípadne nákup nepotrebného typu vozidiel nepripadá do úvahy.
Nie, v niecom ma pravdu. Zriedovali sa intervaly no zopar linkach pre nedostatok vodicov. Odvtedy sa zriadila 180, 630 a teraz linka do reichu. Tak je malo vodicov alebo nie?!
"To by šlo na Molecovej" - myslel som samozrejme na Molecovej ? S tým dodržiavaním to vidím ako veľký problém, ale to platí všeobecne pre všetky buspruhy v Bratislave.
a preèo nie? Každý voz by sa tak mal vrátiť rozmlátený a s nasprejovaným odkazom, že veselo sa rozhadzujú na zahranièné spoje ale na domácich serú. A je to tak! Viï. zbytoèné linky ako 180 a 42, v ktorých sa veze 1 a pol èloveka aby to vyzeralo naoko ako DPB zvyšuje kvalitu cestovania a obslužnosť územia mesta. Prièom dåžka premávky 180 je prezieravo dlhá tak aby vystaèila s jedným šofrém. X-¾udí by ti povedalo,že by 180 využívali skôr ráno od 5 do 8 a od 14 do 20 než cez sedlo... Na druhej strane furt ešte ostáva ranný interval 8minút na L88 a L66 s celodenne oslabeným intervalom, plus ešte intervaly 203,206,207 a 209 - a to sa DPB odvolával na potrebu jednotného intervalu v trolejbusových linkách ?
Erik Pauer